trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Chuck !!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 06:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008 14:08 

En Erik, al gespeeld op het Chuck van Laar model?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008 14:08 

marnix schreef:
Dehaanmuziek schreef:
Peter Amersfoort schreef:
HJ schreef:
Zinvolle bijdragen???? die zijn hier vooraf bepaald, ook wie ze bijdraagt!

Dus heb je maar besloten om hier echt alleen nog maar onzin neer te knallen?
Blijf dan weg!

Sorry de haan(tje)
Maar hier sla je de spijker wel heel erg hard mis. De enige die hier schijnbaar de popi jopies uit mogen hangen, en als een siamese tweeling zonder eigen mening mensen die het oneens zijn af mogen slachten, zijn het Veldkamp en Reijs wel. En zeer zeker niet HJ, die ik eerlijk gezegd nauwelijks tot geen onzin zie verkopen.
Ik ben geen heilige hier, maar dat je nu de verkeerde af zit te kammen vind ik niet erg fair van je.

Wauw, komt dat allemaal uit jezelf?
Of vind je psychiater dat je dit kwijt moet?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008 14:18 

trumpet john schreef:
En Erik, al gespeeld op het Chuck van Laar model?

Ik heb al op diverse CF modellen gespeeld. Fantastische toeters. Ray Bruinsma speelt er ook op en is er erg blij mee. Zijn exemplaar speelt dan ook bijzonder goed.

Hub is er vandaag 5 aan het vergulden en die hoop ik begin volgende week te zien. De afspraak van deze week is dus even doorgeschoven.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008 15:41 

Citaat:
Zinvolle bijdragen???? die zijn hier vooraf bepaald, ook wie ze bijdraagt!

Even iets rechtzetten. Bovengenoemde quote is voor rekening van Peter Amersfoort, wie dat dan ook moge zijn. er is abusievelijk gequoted en daar hoef ik de verantwoordelijkheid natuurlijk niet voor te dragen.

Over het algemeen zijn de discussies op dit forum tot op zekere hoogte zinvol, maar er is altijd ergens een breekpunt, en ineens wordt het grimmig of onzinnig. Gek genoeg kom ik vaak ergens rond dat breekpunt in de discussie, omdat ik iets lees wat ik niet vind kloppen. Daarna wordt er een hoop heen en weer gepost en vaak eindigt zo'n discussie dan een beetje onzinnig. Ik vind dat wel eens jammer.

@Marnix. Dank je voor je steun. Kijk, niemand hoeft het met me eens te zijn, maar ik beweer geen onzin (tenminste niet bewust, hahaha), en ik ga ervan uit dat dat voor de meesten hier geldt. Ik vind het wel leuk om dingen een beetje scherp te stellen en een beetje te prikken, maar ook dat geldt voor de meesten hier.

Overigens was dat van postzegel.nl wel onzin, hoor. Ik denk dat ik op uitheemseslangen.nl meer mijn ei kwijt kan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008 16:21 

Helemaal waar, er ging iets mis met het quoten.
Sorry HJ (wiens bijdragen ik zeer waardeer, ongeacht of ik het er mee eens ben of niet)

Mijn opmerking was voor eter Amersfoort bedoeld.
Die schreeuwt alleen maar over slotjes en nutteloze discussies terwijl er bij hem weinig zinvols uitkomt.
Dan zeg ik dus: blijf dan weg.

Verder hou ik me buiten deze 'discussie', die inderdaad al lang nergens meer over gaat.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008 19:34 

Dehaanmuziek schreef:
Verder hou ik me buiten deze 'discussie', die inderdaad al lang nergens meer over gaat.

Vandaar dat ik een nieuw topic over hem begin. Ik heb een leuk interview met hem "gevonden" op het internet. Kan ik iedereen aanraden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008 20:12 

Dehaanmuziek schreef:
Helemaal waar, er ging iets mis met het quoten.
Sorry HJ (wiens bijdragen ik zeer waardeer, ongeacht of ik het er mee eens ben of niet)

Mijn opmerking was voor eter Amersfoort bedoeld.
Die schreeuwt alleen maar over slotjes en nutteloze discussies terwijl er bij hem weinig zinvols uitkomt.
Dan zeg ik dus: blijf dan weg.

jij weet mijn bijdragen niet op waarde te schatten. en mijn naam niet niet te spellen....
Maar je hebt gelijk we zijn aardig off topic, maar daar had ik dus geen problemen mee. De anderen ook niet, want het was best gezellig.

O ja, als ik schreeuw, schreeuwt iedereen. Oordopjes in kuiken!!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur