trompet.nl > forum > Toon onderwerp - stuk voor conservatorium
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 21:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2008 09:20 

marnix schreef:
alsof ik in jou evenveel moeite ga stoppen als in een leerling. Die ben jij me echt niet waard.
:roll:

Dat vind ik erg jammer en vooral heel zwak!
Het gaat mij erom een bijdrage te leveren aan dit Forum zodat anderen daar iets aan
hebben. Het is het mij wél waard om met jou in discussie te gaan als dat het trompetspelen voor iedereen die het wil weten, makkelijker kan maken.
Beschouw me maar als een moeilijke leerling en haak niet af maar maak jezelf duidelijk, daarmee geef je ook andere leerlingen het vertrouwen dat ze altijd bij je kunnen aankloppen als ze het niet begrijpen, en hoeven ze niet bang te zijn om door de docent
en plein public voor lul gezet te worden!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2008 09:23 
Moderator

erikveldkamp schreef:
marnix schreef:
Want MIJN problemen kwamen toch echt niet van een docent die het conservatorium pas had verlaten.

Dat geloof ik meteen, bij jou zit het veel dieper.

Verder heb ik nergens beweerd dat leraren dat al wat langer in het vak zitten ook betere leraren zouden zijn dan net afgestudeerden of überhaupt goede leraren zouden zijn.

Ik heb alleen maar beweerd dat vers afgestudeerden nog geen goede leraren zijn. Maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn en Marnix denkt dat hij daar 1 van is.

Kun je ook zonder arrogante kutopmerkingen over mijn persoon discussieren?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2008 09:24 
Moderator

De Ronde Van schreef:
marnix schreef:
alsof ik in jou evenveel moeite ga stoppen als in een leerling. Die ben jij me echt niet waard.
:roll:

Dat vind ik erg jammer en vooral heel zwak!
Het gaat mij erom een bijdrage te leveren aan dit Forum zodat anderen daar iets aan
hebben. Het is het mij wél waard om met jou in discussie te gaan als dat het trompetspelen voor iedereen die het wil weten, makkelijker kan maken.
Beschouw me maar als een moeilijke leerling en haak niet af maar maak jezelf duidelijk, daarmee geef je ook andere leerlingen het vertrouwen dat ze altijd bij je kunnen aankloppen als ze het niet begrijpen, en hoeven ze niet bang te zijn om door de docent
en plein public voor lul gezet te worden!

Nee sorry Marcel.

Maar zoals de discussie nu loopt kap ik ermee
Dan maar zwak
Ik weiger om het pispaaltje van een of andere arrogante man te worden, die meent dat hij alles beter weet. En dan bedoel ik niet jou

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2008 09:26 

mensen kan een discussie hier op het forum nooit normaal gaan zonder een sneer uit te delen aan mensen die je niet mag? reageer dan niet!!!

Ik ken geen van jullie persoonlijk, ik heb het idee dat jullie ( van marnix en erik heb ik filmpjes gezien) genoeg verstand van zaken hebben. maar laat dat dan ook blijken. als je elkaar wilt afzeiken doe dat dan via pm ofzo.....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2008 09:41 

bonny schreef:
mensen kan een discussie hier op het forum nooit normaal gaan zonder een sneer uit te delen aan mensen die je niet mag? reageer dan niet!!!

Je hebt gelijk.

Je zou lerares moeten worden. Je hebt meteen orde in de klas... :wink:

Terug naar het topic:

Geer, heb je al een stuk uitgezocht?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2008 09:45 

Citaat:
1e alinea: Dat je er meer verstand van hebt, mag ik hopen. Als ik zelf zo bejaard word, hoop ik ook verder te zijn. Hetgeen niks zegt over mijn ( of mijn collega's ) kwaliteiten van nu.

Je reageert als een angstige hond die in een hoek gedreven is...
Probeer het nou 'ns op te lossen zónder grof te worden en op de man te spelen.
Waarom reageer je zo gefrustreerd als er kritiek is op trompetdocenten, of desnoods
jonge trompetdocenten in het bijzonder?
Is het een grote mond om je eigen onzekerheid te overschreeuwen?
Citaat:
Want geloof me. De leerlingen die ik overnam van jonge collega's waren in de regel beter dan die van oudere collega's. Veelzeggend of misschien niet? Ik denk van niet. Er zijn nu eenmaal slechte docenten. Heel treurig. Maar dat heeft vrij weinig met leeftijd te maken.

Dit beaamde ik al.
Citaat:
2e alinea: dat je probeert genuanceerd te zijn, waardeer ik. Maar je slaagt er bijzonder slecht in, zie je eigen opmerking ( die totaal irrelevant was ) over mijn weigering tot het herhalen van sommige zinnen in een discussie ) .

Zoals ik al zei, als er andere Forummers zijn die ook vinden dat ik slecht ben in de nuance
hoor ik dat graag en zal ik proberen daar iets aan te doen.
Vooralsnog heb ik het idée dat je dit alleen maar schrijft omdat ik het niet met je eens ben.
Jij zegt dat mijn "gebrek" aan nuance ligt in het feit dat ik je herhaaldelijk vraag iets uit
te leggen dat ik blijkbaar niet begrijp... En dan ben IK slecht in nuanceren?
Helaas moet ik nu de deur uit maar Marnix ik vind je werkelijk onbegrijpelijk, maar daar
kom ik later nog wel op terug.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2008 09:47 

erikveldkamp schreef:
bonny schreef:

Je hebt gelijk.

doe maar leraar :lol: en laat ik dat nou net worden :P

Geer, als je nou eens stukken neerzette die je nu al goed kent, dan zijn er hier genoeg expers die kunnen beoordelen of het wel of niet zou kunnen.... scheeld ook weer in de voorbereidings tijd

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2008 09:51 

bonny schreef:
erikveldkamp schreef:
bonny schreef:

Je hebt gelijk.

doe maar leraar :lol: en laat ik dat nou net worden :P

Geer, als je nou eens stukken neerzette die je nu al goed kent, dan zijn er hier genoeg expers die kunnen beoordelen of het wel of niet zou kunnen.... scheeld ook weer in de voorbereidings tijd

Het liefst een video-opname erbij zodat alle leraren en leraren-in-spe hun kwaliteiten kunnen botvieren op de beelden en je kunnen vertellen of je wel of niet ademproblemen, embouchureproblemen, psychische problemen of andere problemen hebt.

Jongens (kinderen): houdt aub op met het vervuilen van dit topic en GET A ROOM!

Geer, ik ben erg benieuwd naar je uitgekozen stukken, de tijd begint te dringen ;-)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur