Citaat:
1e alinea: Dat je er meer verstand van hebt, mag ik hopen. Als ik zelf zo bejaard word, hoop ik ook verder te zijn. Hetgeen niks zegt over mijn ( of mijn collega's ) kwaliteiten van nu.
Je reageert als een angstige hond die in een hoek gedreven is...
Probeer het nou 'ns op te lossen zónder grof te worden en op de man te spelen.
Waarom reageer je zo gefrustreerd als er kritiek is op trompetdocenten, of desnoods
jonge trompetdocenten in het bijzonder?
Is het een grote mond om je eigen onzekerheid te overschreeuwen?
Citaat:
Want geloof me. De leerlingen die ik overnam van jonge collega's waren in de regel beter dan die van oudere collega's. Veelzeggend of misschien niet? Ik denk van niet. Er zijn nu eenmaal slechte docenten. Heel treurig. Maar dat heeft vrij weinig met leeftijd te maken.
Dit beaamde ik al.
Citaat:
2e alinea: dat je probeert genuanceerd te zijn, waardeer ik. Maar je slaagt er bijzonder slecht in, zie je eigen opmerking ( die totaal irrelevant was ) over mijn weigering tot het herhalen van sommige zinnen in een discussie ) .
Zoals ik al zei, als er andere Forummers zijn die ook vinden dat ik slecht ben in de nuance
hoor ik dat graag en zal ik proberen daar iets aan te doen.
Vooralsnog heb ik het idée dat je dit alleen maar schrijft omdat ik het niet met je eens ben.
Jij zegt dat mijn "gebrek" aan nuance ligt in het feit dat ik je herhaaldelijk vraag iets uit
te leggen dat ik blijkbaar niet begrijp... En dan ben IK slecht in nuanceren?
Helaas moet ik nu de deur uit maar Marnix ik vind je werkelijk onbegrijpelijk, maar daar
kom ik later nog wel op terug.