Soerin schreef:
Ha Theo, Wat is jou ervaring met de 4-cup-diameter serie mondstukken van Warburton?
't Grandioze van 't Warburton systeem is dat de vorm van de rand van bijvoorbeeld een mondstuk uit de '4' serie precies 't zelfde is als die van de '5' serie. Alleen is de '4' iets wijder qua diameter.
Net zo fijn dus alleen zou ik er niet aan beginnen als je goed uit de voeten kan op '5'.
Hoewel, ze komen geregeld langs op Marktplaats.nl dus waarom geen gokje gewaagd? Wie weet is dat helemaal je van het voor jou.
Niet voor mij, ik heb hier een 4M en ook nog een 6M liggen maar daar speel ik nooit op.
Ik moet nog even kwijt dat ik als 1 blok ben gevallen voor Warburton door in mijn toenmalige wanhoop (Bach 3C, JK 5C, Bob Reeves ?, Yamaha 11B4, Bach 7C, Bach 5C etc etc) toch eens een weekje op een hele oude -nog zoeentje uit 1 stuk!- Warburton 4S te gaan studeren. Die vond ik te groot maar wel heel lekker. Dus een 5M opgesnort en daar speel ik al weer jaren op.
Heb nu een 7 stift liggen. Speelt naar mijn idee iets lichter dan een 7* stift maar soundwise gaat mijn voorkeur naar de 7* stift, net wat rijker van toon. Dus laat ik 't daar maar bij.