Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
Als het over 2 maanden nog goed gaat, mag je de weinige andere positievelingen een handje geven.... Het ligt er natuurlijk ook aan hoe veeleisend je bent en dergelijke.
Of je beginner of gevorderd bent, wat voor klank. Dit alles maakt de aanmetingen van dhr. Rensink nogal dubieus...
over henk gesproken ik ben er ook een x geweest en er is bij mij een yamaha 16C4GP aangemeten een loeiduur apparaat waarvan ik niet eens weet of hij wel goed is , want zoals bij andere reacties genoemd wordt heb ik het gevoel dat er meer in zit,zijn er mensen die een nuttig advies voor mij kunnen hebben?? ik hoor het graag van u allen
Geregistreerd: 25 dec 2003 21:55 Berichten: 3 Woonplaats: Valkenswaard
Ik denk dat die 2 maanden wel goed zullen gaan...
Was ie duurder dan 45 euro, dan is ie duur (net zoals die van mij, 77 euro , Slokar met verwisselbare ring)
Ik ben ook naar Henk Rensink geweest. De eerste paar maanden ging het wel aardig, maar na die paar maanden heb ik de mondstukken (voor Bes- en Piccolo trompet) weer aan de kant gelegd en speel ik weer op mijn oude mondstukken (VB 1C en Yamaha 14A4a).
Hij heeft mij uiteraard Bruno Tilz voorgeschreven MG2 (Bes en C) en 2JE (piccolo).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen