Remy schreef:
Ook al verkoop je ze niet; ik ben wel benieuwd naar de speciaal ontworpen mondstukken van Bob Reeves. Welke heb je? Wat hebt je laten aanpassen? Waarom? Kortom, vertel hier eens wat meer over onder het motto van kennis delen.
Dag Remy,
Bedankt voor je belangstelling voor de Reeves parts. Ik heb inmiddels al een 30 jarige relatie met Bob Reeves. Maakte eind jaren 70 kennis met zijn werkmethoden en bouwtechniek, liet aan de hand van een Vincent Bach 1 1/4C MT Vernon Bach een kopie maken met iets meer kern dan de sonore Vincent Bach. Alle Reeves classical parts hebben zilver in de toon. Het geluid ljikt dunner dan Bach maar heeft meer kern en precisie, alsook een betere stuurbare intonatie, Zijn concept voor sleeved shanks helpt in het bepalen van de juiste weertsand en geeft de mogelijkheid met hetzelfde mondstuk op diverse instrumenten te kunnen spelen. Affin zeer veel winst valt te behalen in een investering van Reeves parts. Ik wil je er natuurlijk meer over vertellen. Misschien interssant om elkaar te ontmoeten. Dit praat gemakkelijker. Succes met je werkzaamheden en graag tot horens. voor mjin adres kijk naar
www.herman hopman.com