Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
Ik weet wel dat de MtV 3C gewild is maar dit is wel een beetje erg hoog in de boom. Ik heb ze op ebay gezien voor de helft in dollars al weet ik niet meer zeker of dat een 3c was. Opeens bedenk ik dat ik een paar jaar geleden nog een MtVernon 12C trombonemondstuk heb gekocht voor 10 euro op marktplaats. Misschien kan ik binnenkort weer op vakantie.
delano schreef:
Ik weet wel dat de MtV 3C gewild is maar dit is wel een beetje erg hoog in de boom. Ik heb ze op ebay gezien voor de helft in dollars al weet ik niet meer zeker of dat een 3c was
first I really thank you for the kind words. it is very nice to hear that somebody is very informed about the history of this legendary pieces.... many tried to copy this rim but hmm.... I will not say they are the best but Bach 1 1/2, 2 1/2 and 3C Mt.Vernon are something special....
I am selling it because I found the 2 1/2C works better for me.
about other commentaries, ebay ect.... what can I say, there are no rules but compare a Mt.Vernon Trombone mouthpiece vs a trumpet "Saint Gral" is very funny....
p.s.: the mouthpiece is sold. I will receive another one soon. =)
marnix schreef:
delano schreef:
Ik weet wel dat de MtV 3C gewild is maar dit is wel een beetje erg hoog in de boom. Ik heb ze op ebay gezien voor de helft in dollars al weet ik niet meer zeker of dat een 3c was
Inmiddels wat ebay survey gedaan en de prijzen van MtV mondstukken lopen idd sterk uiteen. De 10 1/2 C of een MtV 7Ckun je gemakkelijk bemachtigen voor 50 dollar of minder maar met name de 3C en 2/12c zijn duurder. De duurste exemplaren zijn vaak wel golddplated en in prima staat. Overigens is 300 dollar wel ongeveer het maximum:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen