Geregistreerd: 15 maart 2004 09:52 Berichten: 1 Woonplaats: maastricht
Hoi allemaal,
Even een misschien stomme vraag. Ik ben van plan te gaan beginnen als jazz-trompetist. Ik ben een arme student, les nemen zit er even nog niet in. Heeft iemand tips voor me hoe ik het beste kan beginnen?? Misschien is er een website met nuttige info??
Geregistreerd: 12 apr 2003 15:57 Berichten: 297 Woonplaats: Den Haag
de grote vraag is ff begin je als JAZZ-trompettist of als jazz-TROMPETTIST
en voor t laatste lijkt me de enige en beste tip les te nemen! ook al is t moeilijk (om het te financieren) zelf beginnen met trompetspelen is nog moeilijker
Hee Marnix als je op een cocervatorium een opleiding trompet volgt houd dat dan altijd in dat je ook autmatisch docent wordt ??
Of is dat een keuze die je kan maken ??
moet je maar ff kijken, zijn wel Wat handige dingetjes maar het is niet veel.... anders moet je een boek kopen ofzo New Swing of iets dergelijks. kijk eens in de catalogus van deHaske
Nou nee, VROEGER was het DM/UM, nu is het voor de helft als Bachelor/ Master en eerste en tweede fase.
En om op Baszzzzz terug te komen: nee je wordt niet automatisch docent, en dat is maar goed ook want dan zouden er verschrikkelijk veel slechte docenten rondlopen.
( Ik geef bijvoorbeeld geen les, want ik wordt gek van kinderen die niet studeren. Uitleggen hoe het moet, en technische details kan ik wel vertellen, maar geduld en tact heb ik niet )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen