trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Scheren
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 08:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 maart 2004 17:40 

Beste Marnix,

Met enige verbazing neem ik kennis van je oprecht geschokte toon. Ik kan er nochtans geen ironie in ontdekken. Louter het ontbreken daarvan zou een teken kunnen zijn dat de stijlvorm ironie geheel aan jou voorbij gaat. Of moet ik alles volplempen met die flauwe emoticons?

Bovendien kun je gewoon niet goed lezen.

Als je me nl. helemaal had geciteerd dan had eenieder kunnen zien dat ik daaronder zelf zeg dat ik me eens per week scheer. Voor iemand met een normale baardgroei betekent dat dat ik er de halve week als een ongeschoren snabbelaar uitzie, want een snabbelaar ben ik tot op zekere hoogte nl. ook gewoon net als iedere professionele trompettist. Ik wil ook wel eens hagelslag op mijn brood.
Maar goed, jij kan niet weten dat ik een normale baardgroei heb, da's ook weer waar.

Om het de tere zieltjes op dit forum naar de zin te maken: ik heb niks tegen snabbelaars, niks tegen ongeschoren onverlaten, niks tegen trompettisten in het algemeen en ook niet in het bijzonder.

Waar ikzelf wel een beetje verbaasd over ben is het feit dat ik een aantal keren als humorloos en serieus te boek ben gezet. Kom ik eens een keer echt ontzettend grappig uit de hoek, snapt men mijn humor weer niet. Tsss, tsss, trompettisten, het is een langtenig volkje.

De groeten

En ik zal me niet langer schuldig maken aan humor in welke vorm dan ook, ten einde de verloedering (waartegen ik zelf nog in de pen ben geklommen!!!!, ook ik verloeder, och hemel) te stoppen waarmee de arme lezer dezes geconfronteerd wordt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 maart 2004 17:41 

Beste Marnix,

Met enige verbazing neem ik kennis van je oprecht geschokte toon. Ik kan er nochtans geen ironie in ontdekken. Louter het ontbreken daarvan zou een teken kunnen zijn dat de stijlvorm ironie geheel aan jou voorbij gaat. Of moet ik alles volplempen met die flauwe emoticons?

Bovendien kun je gewoon niet goed lezen.

Als je me nl. helemaal had geciteerd dan had eenieder kunnen zien dat ik daaronder zelf zeg dat ik me eens per week scheer. Voor iemand met een normale baardgroei betekent dat dat ik er de halve week als een ongeschoren snabbelaar uitzie, want een snabbelaar ben ik tot op zekere hoogte nl. ook gewoon net als iedere professionele trompettist. Ik wil ook wel eens hagelslag op mijn brood.
Maar goed, jij kan niet weten dat ik een normale baardgroei heb, da's ook weer waar.

Om het de tere zieltjes op dit forum naar de zin te maken: ik heb niks tegen snabbelaars, niks tegen ongeschoren onverlaten, niks tegen trompettisten in het algemeen en ook niet in het bijzonder.

Waar ikzelf wel een beetje verbaasd over ben is het feit dat ik een aantal keren als humorloos en serieus te boek ben gezet. Kom ik eens een keer echt ontzettend grappig uit de hoek, snapt men mijn humor weer niet. Tsss, tsss, trompettisten, het is een langtenig volkje.

De groeten

En ik zal me niet langer schuldig maken aan humor in welke vorm dan ook, ten einde de verloedering (waartegen ik zelf nog in de pen ben geklommen!!!!, ook ik verloeder, och hemel) te stoppen waarmee de arme lezer dezes geconfronteerd wordt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 maart 2004 20:39 

Tjonge, jonge, en dat nog wel twee keer!!!! :wink:

Je moet maar zo denken, trompettisten (en muzikanten in het algemeen) zijn en blijven een vreemd volkje en dat daar dan zulke posts uit voortvloeien over mensen die elkaar (al dan niet gemeend) beledigen; moet je maar lekker op de koop toenemen!!!!

Ik heb gezegd! :twisted:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 maart 2004 21:12 

Mi Trompeta,

Bedankt voor je relativerende bericht. En sorry dat dit eindeloze verhaal ook nog eens een tweede keer verschijnt. Ik begrijp niet hoe dit komt???? Technisch mankementje.

En o ja: ik ben niet zo gauw beledigd, en er al helemaal niet op uit om andere mensen te beledigen. Als dit zo overkomt dan neem ik gelijk die woorden terug. Verder zal ik mij alleen nog met het serieuzere werk bezig houden, want als ik me op het humoristische pad begeef wordt het altijd gevaarlijk. Ik wordt nooit begrepen :cry:

He, en Mi Trompeta: die site van jouw krijg ik niet binnen. Uiteraard ben ik gaan kijken naar aanleiding van de dreigende taal bij al je mailtjes, maar ik krijg niks op mijn scherm. How come?

Bert

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 maart 2004 23:18 
Moderator

Weet je HJ/Bert,

Ik kan wel lezen, alleen de ironie wil dat ik bij jouw geen ironie kon ontdekken, die de humor tot humor maakt ( wat een onwijze kutzin ).
Uit jouw hele post blijkt dat jij echt een trompettist bent, met even lange tenen als ik :wink: ( ironie, dames en heren, ironie ).
En verder kan het mij vrij weinig boeien eigenlijk ieder voor zich moet maar beslissen hoe hij er bij wil lopen ( de meeste dames dragen geen baard, en met een beetje goede wil hebben ze ook geen baardgroei ).

Maar omdat jij vindt dat ik niet goed kan lezen: bij deze mijn excuses voor het ongemak.
( Had jij geen schrijfkramp, na zo'n lap text 2 (!) keer ??? Wederom ironie ) :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 maart 2004 10:23 

Simpele oplossing voor het propbleem van het 2 keer posten.

Druk op wijzig en verwijder het bericht!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 maart 2004 11:12 

[quote="marnix"]Weet je HJ/Bert,

Uit jouw hele post blijkt dat jij echt een trompettist bent, met even lange tenen als ik :wink: ( ironie, dames en heren, ironie ).

Marnix,

Ik geloof dat we het uiteindelijk eens zijn :D :) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea:

Bert

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 maart 2004 10:16 

Of je drukt ff lekker op dat kruisje, is ie helemaal weg...:P
Tja en die site van mij.... ik heb m helemaal omgegooid, maar zoek nou nog ff een kameraad die m kan hosten...nog even geduld! 8)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur