Goed ik zal dan ook nog maar even mijn bereik hier opnoteren. Ik speel 9 jaar en kan tot a3(klinkend g 3) en in de laagte tot c groot(klinkend uiteraard bes). iemand een oordeel hierover?
_________________ How do you get a trumpeter to play louder?
Who in their right mind would want a trumpeter to play louder?
www.neosbrass.nl
Franky schreef:
Goed ik zal dan ook nog maar even mijn bereik hier opnoteren. Ik speel 9 jaar en kan tot a3(klinkend g 3) en in de laagte tot c groot(klinkend uiteraard bes). iemand een oordeel hierover?
ja marnix. Natuurlijk heb ik nog lang niet de kwaliteit en superieuriteit(bestaat dit woord?) die jij bezit. Maarjah er is dan ook niemand in de wereld die zo verschrikkelijk mooi kan kicksen zoals jij dat doet:)
_________________ How do you get a trumpeter to play louder?
Who in their right mind would want a trumpeter to play louder?
www.neosbrass.nl
Franky schreef:
ja marnix. Natuurlijk heb ik nog lang niet de kwaliteit en superieuriteit(bestaat dit woord?) die jij bezit. Maarjah er is dan ook niemand in de wereld die zo verschrikkelijk mooi kan kicksen zoals jij dat doet:)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen