Ok ok, vrouwen hebben idd andere ongemakken, wil ik ook wel ff een nieuwe topic over starten hoor
_________________ ::A good horn and mouthpiece should be like a good meal or quality wine, it just hasn't one taste. It develops en you'll find something new everytime..::
Ok ok, vrouwen hebben idd andere ongemakken, wil ik ook wel ff een nieuwe topic over starten hoor
Hebben die ook invloed op je trompetspel, dan?
(Puur uit nieuwsgierigheid, hoor!)
Tword er alleen maar beter van
_________________ ::A good horn and mouthpiece should be like a good meal or quality wine, it just hasn't one taste. It develops en you'll find something new everytime..::
en om dit topic maar weer eens actueel de lucht in te schoppen:
de oplossing voor mij is: een Braun scheerapparaat.
Tot nu toe 2 maal gebruikt, en het scheert gladder en comfortabeler dan alles wat ik tot nu toe van mezelf gewend ben. Van te voren even een beetje talk poeder op je smoel smeren, en dan dat apparaat erover, en je kunt je elke 2 dagen ( afhankelijk van je baardgroei ) lekker scheren zonder uitslag, trekkende huid, en speelproblemen.
Het is prijziger dan de philips scheerapparaten, maar voor mensen die gek worden van scheerschuim, mesjes, en die hun haren niet in de mesjes van de philips gepropt krijgen, is de Braun een uitkomst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen