trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Wie heeft gisteren (4 mei) hèt signaal gespeeld?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 09:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 mei 2004 09:28 

Callichioadict schreef:
Het lijkt dan misschien wel simpel maar dat is het nemen van een penalty op de training bij het voetbal ook.

Tjonge, niet een beetje overdreven :wink: ? Al is het wel zo als het super goed gaat niemand dat onthoud, maar als je er een potje van maakt vergeten ze dat nooit weer (die daar, dat was die bij het monument...met die toeter...), dan gaat de vergelijking met penalty schieten toch weer op, iedereen weet nog steeds dat Seedorf die ene belangrijke penalty miste....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 mei 2004 10:59 

Ik heb hem ook dit jaar weer gespeeld, maar juist dat het zo beladen is geeft mij de energie om het foutloos te spelen. Wat zal ik me zenuwachtig maken om dat stukje wat ik moet spelen, als je je bewust bent van wat de mensen vroeger mee hebben moeten maken. Het is toch een eer om de Last Post te spelen?!
Al was het wel f*cking koud en nat!!!
Maar ik heb alles gelukkig in de kern geraakt, na de tijd paar complimenten gehad, dat is voor mij genoeg!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 mei 2004 11:47 

dt jaat heb ik hem in Wageningen mogen spelen. Ging goed. Op een pieterpeuterig klein iets na. Mag eigenlijk geen naam hebben. Het was idd koud en nat en daar had ik best wel last van. Gelukkig ging alles ok!
Ik speel hem ook vaak aan het eind van een taptoe... Dus dat geeft wel wat rust als je wat meer ervaring hebt.

Nou mensen dit toch lezen.. Kan iemand mij helpen aan een bestandje met allerlei soorten signalen erin (geloof dat het midi-file was met noten erbij)??? Ik heb hem een keer volgens mij van dit forum afgetrokken maar kan hem nergens meer vinden... Wie kan mij helpen??/ Alvast bedankt!!

Groetjes

Jan Huizer

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 mei 2004 16:01 

Citaat:
Nou mensen dit toch lezen.. Kan iemand mij helpen aan een bestandje met allerlei soorten signalen erin (geloof dat het midi-file was met noten erbij)??? Ik heb hem een keer volgens mij van dit forum afgetrokken maar kan hem nergens meer vinden... Wie kan mij helpen??/ Alvast bedankt!!

Probeer eens:

http://www.mindef.nl:30280/mpbundels/20 ... tuk_08.htm

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 mei 2004 09:58 

Hee ja, daar staat alles. Leuk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 mei 2004 20:32 

Beetje laat misschien maar ik heb ook de Last Post gespeeld, net als andere jaren.
Het gaat me meestal best wel goed af.
Het moeilijkste vindt ik de laatste 3 signalen omdat deze eindigen op de lage C.
Het is dan moelijk om de spanning goed vast te houden, dit hoor ik ook meestal bij andere
trompettisten, op de Dam b.v.
Ach ja we hebben nu weer een heel jaar om te oefenen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 mei 2004 07:26 

trumpetvos schreef:
Beetje laat misschien maar ik heb ook de Last Post gespeeld, net als andere jaren.
Het gaat me meestal best wel goed af.
Het moeilijkste vindt ik de laatste 3 signalen omdat deze eindigen op de lage C.
Het is dan moelijk om de spanning goed vast te houden, dit hoor ik ook meestal bij andere
trompettisten, op de Dam b.v.
Ach ja we hebben nu weer een heel jaar om te oefenen.

Dan heb je denk ik het taptoe-signaal gespeeld want de last-post eindigt op een E. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 mei 2004 08:34 

Arjan ik neem aan dat je een man / jongen bent, want anders had ik je plat gezoend!!!

DANKJE WEL!!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur