Ik ga binnenkort m,n nieuwe/tweedehands bugel ophalen en mag daar een mondstuk bij kiezen alleen zou ik niet weten wat te nemen , ik speel nu op een bob reeves mondstuk op trompet 43 cup en 43,5 rand , maar zou niet echt weten welke ik voor een bugel in aanmerking zou kunnen komen .
De bugel zal in fanfare en lichte muziek gebruikt worden .
ik zou zeggen test er een paar.
een trompetmondstuk is toch niet te vergelijken met een bugelmondstuk.
tis niet omdat je op een bepaald type trompetmondstuk speelt dat je dan kan zeggen; neem maar zo'n mondstuk voor bugel.....
(ps:voor de informatie: ikzelf speel Bach 1 1/4 c op trompet en DW 2 FL op bugel)
Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54 Berichten: 1038 Woonplaats: Groningen
Heb je problemen met de DW4fl die erbij zit? Als je gratis er eentje mag uitzoeken, altijd doen dan, maar DW lijkt mij toch een goed mondstuk om mee te beginnen op bugel.
Ik speel een DW2fl...
Het is niet dat ik er problemen mee heb maar ik had zoiets van , ik speel nu dit en dat en als ik nou weer een ander soort mondstuk gebruik buiten m,n trompet om kan het misschien lastig zijn ? ik weet het niet dus vandaar m,n vraag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen