Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Ben ik het op zich mee eens, maar het moet niet zo zijn dat jij daar gratis staat te spelen terwijl de organisatie er veel geld aan verdient!
Ik zeg trouwens niet dat dat in dit geval zo is, hoor, dat weet ik niet, maar het is me al vaker overkomen met een band dat we bijna voor niks kwamen spelen en dat er ondertussen een of andere organisator flink z'n zakken stond te vullen!
Dat kan je niet maken, vind ik!
wat de organisatie ook verdient, het lijkt me onbetaalbaar worden als iedere amateur koperblazer die meedoet een fatsoenlijk honorarium moet krijgen...
heeft iemand hier zich eigenlijk hiervoor ingeschreven? en al een reactie gehad?
Geregistreerd: 13 aug 2003 13:19 Berichten: 173 Woonplaats: Nijmegen
Ik wil op zich wel meedoen, alleen ga ik zo wie zo naar Lowlands. Probleem is dus dat ik dan een heel weekdend m'n trompet in m'n tentje heb en dat zie ik niet zo zitten ...
Geregistreerd: 13 aug 2003 13:19 Berichten: 173 Woonplaats: Nijmegen
probleem is ook nog het sjouwen. naar Lowlands gaan is namleijk tent sjouwen, beetje kleren, 8 liter drank. en das best vermoeiend ...
Ik hoop dus op vrienden, maar die moeten werken die dag vrees ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen