Hoi,
ben trotse eigenaar van een oa een afgeragde jupiter pockettrompet. Nu zou ik dit dingetje een leuk kleurtje willen geven en vraag me af of hier iemand is die ervaring heeft met het verven/spuiten van instrumenten? Tips zijn welkom!
Ik heb het een keer met een oude Aziatische trompet gedaan.
Eerst moet je het oppervlak primeren en daarna kun je met een kleurtje eroverheen.
Uiteraard goed uitkijken met ventielwerk etc.
Maar zijn de druppels van een spuitbus niet veelste grof enso? of heb je een speciale cap op de bus gezet.
zou je ook misschien een foto online kunnen zetten, ik ben erg benieuwd naar het resultaat. (gaat het ook niet bladderen of iets dergelijks?)
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
Helaas, ik heb geen fotos ervan, het was een cadeautje.. ik zal ff aan de desbetreffende persoon vragen of er nog fotos zijn.
En ja, de verf bladdert wel, maar goed, dat spul is zo goedkoop, dat je er dan gewoon weer een nieuwe laag overheen gooit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen