trompet.nl > forum > Toon onderwerp - De nieuwe Hub van Laar B1
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 13:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jun 2004 18:23 

Niet zo enthousiast Erik.. :wink:

Kijk, dat bedoel ik nou. Als je de tijd en moeite er in steekt krijg je bij Hub van Laar een gewoonweg fantastisch instrument. Benieuwd of je er ook op blijft spelen Erik....zo te lezen wel :wink:
Als ik het geld er voor had liggen had ik deze zomer ook een Bes bij Hub willen uitzoeken/kopen, maar helaas laat de begroting het nu niet toe. Misschien in de herfst of winter. :(
Anyway, veel plezier ermee Erik!

Jeroen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jun 2004 18:37 

Ik ben altijd enthousiast met nieuwe spullen, maar ik heb veel getest de laatste jaren en heb een redelijk idee gekregen over wat goed is en wat niet. Daarom heeft Hub me ook gevraagd om hem te helpen om een goede combinatie te vinden.

Dat wil niet zeggen dat ik alle andere trompetten minder vindt hoor. Maar Hub speelt zeker mee in de top maar met een veel betaalbare prijs. Vergelijkbare trompetten kosten $1000,- meer (of meer). Het heeft natuurlijk ook met smaak te maken en waar je hem voor wilt gebruiken. Ik weet wel dat iedereen die erop gespeeld heeft goed klonk en er erg enthousiast over was.

Ik heb net een brochure van de nieuwe Monette trompetten binnengekregen. De nieuwe Prana modellen beginnen bij $8700,- ongelakt. Ik geloof niet dat ie 5x zo goed speelt, sterker nog, ik weet het wel zeker.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jun 2004 21:56 

Zozo, weer een prof. van Laar freak erbij 8)
Ik geloof dat ik voor mijn toekomstige (over een jaartje of wat) C-trompet ook maar es in Limburg moet gaan kijken, lijkt me de reis meer dan waard! :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jun 2004 22:12 

neem dan wat extra geld mee voor de nieuwe Bb trompet !

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jun 2004 22:18 

Hehe, ik heb al een Bes, en zo rijk ben ik nou ook weer niet, dus ik hou het voorlopig eerst maar es op een C... :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jun 2004 22:28 

mi trompeta schreef:
lijkt me de reis meer dan waard! :D

Die reis is natuurlijk altijd de moeite waard; zo gauw ik een nieuwe Bes moet hebben (en er geld voor heb) zal ik ook zeker even (is voor mij maar 20 km) bij Hub langsgaan.
Eigenlijk moet ik me schamen dat ik nog nooit bij hem geweest ben...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jun 2004 23:34 

Ben verschillende keren in zijn "shop" geweest en heb in mijn lessen regelmatig op een Hub van Laar gespeeld (speel normaal Bach) niets dan lof over deze bes-trompet. speelt fijn, licht en accuraat is zeker de moeite waard om te proberen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jun 2004 23:57 

Op het gevaar af dat ik een van de iconen van dit forum voor het hoofd stoot stel ik de vraag toch:

Erik ik heb je nu over zoveel trompetten en verschillende merken horen zeggen dat ze het einde waren ( kom redelijk vaak op je mooie site!) en nu weer over deze dat ik me afvraag wanneer je deze weer verkoopt voor een "betere"?

De monette die je had was ook al zo goed en die is ook al uit je arsenaal verdwenen als ik het goed heb begrepen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur