trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Spelen op Lowlands/de Uitmarkt :: Traffique
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 20:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 10:35 

Jongens , voordat we weer een vreselijke verhitte discussie krijgen over wie wat vind en waarom , is het zo dat iedereen een eigen mening heeft , en als bij de een die mening met wat harde woorden wordt omschreven moet je daar gewoon doorheen kunnen zien net zoals diegene dat ook moet kunnen .
Meningen zijn nou eenmaal bij iedereen verschillend en iedereen heeft zo z,n opvattingen erover of je nu wel of niet op Blowlands gaat spelen voor nop dus alsjeblieft hou je rustig kalm en stil........

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 10:59 

bartjefrit schreef:
? Ik vind het best triest dat je nooit 's ergens kunt spelen zonder dat je er geld voor wil hebben... Ga je dan elke keer als de mogelijkheid er is om ergens te spelen nee zeggen omdat je er niks voor krijgt, alleen maar omdat je ergens hád kúnnen spelen waar je wél betaald werd?
Ik denk dat lowlands of wie het dan ook organiseert niet mikt op schnabbelaars, maar gewoon op amateurs die het leuk vinden om muziek te maken en daarbij een leuk dagje uit hebben.

Nee ook ik doe onbetaalde dingen, als ik zeker weet dat ik het interessant of leerzaam vind. Ik vindt het dan weer behorlijk triest dat mensen oordelen gaan vellen over anderen terwijl ze nauwelijks weten hoe lastig het vaak rondkomen is, voor met name freelancers.

Sorry Baszz je hebt gelijk, maar ik voel me wel degelijk in mijn wiek geschoten als mensen die mij verder niet kenne, met termen als zielig en triest gaan smijten, hoezo respect??? :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 11:06 

Daar heb je ook wel degelijk gelijk in , maar je moet dan gewoon denken van je kan me wat , ik denk er zo over dus.... what the heck Boeiend :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 11:28 

Stel je nou 's voor dat Traffique iedereen zou moeten gaan betalen die aan dit project meedoet; ik denk dat ze zich dan wel snel bedenken 8O

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 11:41 

Ik bedoel inderdaad wat bartjefrit bedoelde, sorry dat ik daar iemand mee tegen het zere been heb geschopt ofso, was niet mijn bedoeling. :roll:
maargoed, je bent toch ooit gewoon trompet gaan spelen omdat je het leuk vind? je kan zulke dingen toch ook gewoon voor de leut doen, zonder dat je er geld voor krijgt. Tgaat volgens mij bij dit soort dingen om de sfeer en het effect, werk je dan aan mee, kan je eropterugkijken en zeggen van goh dat was leuk, of niet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 12:10 

harpje schreef:
Beste trompetters, zo vaag is het bericht traffigue nu ook weer niet. Het is gewoon de bedoeling dat het geluid als een golf over het plein of de velden beweegt. Zo'n performance is al eerder uitgevoerd en als iedereen nee zegt dat krijgt een kunstenaar zijn project nooit van de grond. En denk maar niet dat het veel betaald want in kunstenaarsland hangt alles van subsidies aan elkaar. Het gaat toch het meest om de lol en om te kijken of zoiets fatsoenlijk van de grond komt. ik heb mij al opgegeven met mijn jammerhout. Het kan echt geen kwaad als jullie ook volgen. :lol:

Lydia? Jammerhout klopt wel! Wat doe jij nou hier?
Hoe was North Sea?
Je krijgt de groeten van Es!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 14:36 

Dehaanmuziek schreef:
harpje schreef:
Beste trompetters, zo vaag is het bericht traffigue nu ook weer niet. Het is gewoon de bedoeling dat het geluid als een golf over het plein of de velden beweegt. Zo'n performance is al eerder uitgevoerd en als iedereen nee zegt dat krijgt een kunstenaar zijn project nooit van de grond. En denk maar niet dat het veel betaald want in kunstenaarsland hangt alles van subsidies aan elkaar. Het gaat toch het meest om de lol en om te kijken of zoiets fatsoenlijk van de grond komt. ik heb mij al opgegeven met mijn jammerhout. Het kan echt geen kwaad als jullie ook volgen. :lol:

Lydia? Jammerhout klopt wel! Wat doe jij nou hier?
Hoe was North Sea?
Je krijgt de groeten van Es!

:arrow: Misschien is het beter om zulke berichten via prive-berichten af te handelen :!:
(aangezien het niet echt iets toevoegt aan de discussie)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 15:02 

Ja, sorry, dat is ook zo!
Ik was alleen nogal verrast dat ik haar (klarinettiste, jammerhouter) hier op dit forum tegenkwam! :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur