trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Ritter Gigbags
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 08:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jul 2004 00:13 

Of je vindt hem geweldig of je vindt hem afschuwelijk, een tussenweg is er niet.
Ik vind het een prachtige tas (maar ja, voor mij wordt er nu een gemaakt van een zwart/wit bonte koe). Bovenstaande tas is overigens alleen een krokoprint. Het is gewoon koeienleer. Helaas kon ik hem niet naar Nederland krijgen.

En of je voor een leren gigbag bijna € 500,- over hebt (voor de gewone zwarte Reunion) moet ieder voor zich weten. Hij is wel mooi en stevig (ik heb 17 jaar met een cordura gedaan) maar in een Ritter gaat meer in, dat standaardenvak bovenop is een gouden idee.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jul 2004 07:06 

Op de amerikaanse sites staat de zwarte voor onder de $300,- Ik heb zo'n 10 jaar geleden fl. 600,- betaald.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jul 2004 07:52 

Via WoodwindBrasswind.com heb ik 'm hier naar toe laten halen. Dat scheelde me, inclusief invoeren enz. toch zeker zo'n 70/80 Euro. Ik moet er ook wel bijzeggen dat de dollar toen heel laag stond.

Jeroen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2004 11:34 

Ik ben wel het type dat wel eens een deukje in een beker heeft, of een scheur in mijn jas, maar mijn Ritter-tas was toch wel erg snel stuk. De zippers lieten na enkele weken los van de ritsen en uiteindelijk brak de draagband eraf. Ook zag hij er door de kleur na een paar maanden al erg afgetrapt uit. Het meest excentrieke gebruik is het vervoer in de trein (wekelijks, over 2 keer 20 km). Het kan goed aan mij liggen maar de gigbag die ik nu heb (GEWA) komt op mij veel steviger over, en is ook niet erg duur.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2004 12:30 

nyggie schreef:
Ik ben wel het type dat wel eens een deukje in een beker heeft, of een scheur in mijn jas, maar mijn Ritter-tas was toch wel erg snel stuk. De zippers lieten na enkele weken los van de ritsen en uiteindelijk brak de draagband eraf. Ook zag hij er door de kleur na een paar maanden al erg afgetrapt uit. Het meest excentrieke gebruik is het vervoer in de trein (wekelijks, over 2 keer 20 km). Het kan goed aan mij liggen maar de gigbag die ik nu heb (GEWA) komt op mij veel steviger over, en is ook niet erg duur.

Goed om te weten! Dat maakt het al meteen een stuk onaantrekkelijker...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2004 15:32 

Tja, maar goed, ik heb ook een GEWA.
Dwz wel het model van GEWA, maar dan in een Bach Strad. uitvoering, die zat bij mijn toeter. Daarvan heeft het klittenband ook al losgelaten... (in minder dan een jaar :( )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2004 15:46 

Is wel weer zeer vaag : ik heb vannacht gedroomd dat ik inderdaad een Ritter Bag had, maar dat hij al vrij snel uit elkaar viel.......

(jullie begrijpen, ik droom nogal veel blijkbaar 8O )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2004 15:51 

Tja, om over de onderwerpen van je dromen nog maar te zwijgen :P

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur