Die Jason heeft erg dure hobbies. Ik zou ipv deze trompet toch liever een paar andere kopen waar je wat meer aan hebt. Dat geldt trouwens ook voor soortgelijke modellen waar die een soort kopie van is (Monette & Taylor).
Sommige van zijn modellen stonden op de ITG dit jaar, die schenen wel behoorlijk goed te spelen volgens trompettisten die ze uitgeprobeert hebben daar. Misschien heeft Emile ze gezien of geprobeert.
Geregistreerd: 15 maart 2004 17:56 Berichten: 183 Woonplaats: Voorhout
Deze meneer Harrelson was eerst het lachertje van de Internationale trompet gemeenschap maar heeft inmiddels, door zijn producten aan te bieden tijdens de ITG toch nogal wat mensen kunnen overtuigen van zijn ideeen.
Men was nogal verbaasd over wat hij had bereikt met zijn ombouwingen.
Het zag er 2, 3 jaar geleden absoluut niet uit wat hij er van bakte, lelijke solderingen, lelijke lak en gewoon geklungel maar kennelijk heeft hij het wel behoorlijk geleerd.
Wat ik ervan heb begrepen staat zijn eerste eigen gebouwde trompet voor de komende maanden op stapel en zullen we daar dus nog enkele maanden op moeten wachten. Ik ben benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen