Je bent trouwens alweer hard opweg naar de 2000 marnix! Ik heb alleen de reden even gemist waarom je toch weer terug bent gekomen. Dat heb je hè als je vakantie hebt. Dan mis je wat...
Geregistreerd: 15 maart 2004 17:56 Berichten: 183 Woonplaats: Voorhout
Dat mokkel op die klarinet in die uitzendingen gaf trouwens elke keer weer wat anders de schuld van haar "falen".
Eerst de rietjes , haar klarinet en toen de piano begeleiding die met dichtslaande deuren werd bedankt voor bewezen diensten.
Toen ze het vervolgens in de ogen van haar docenten wel goed had gedaan ging ze nog met een donderwolk boven haar hoofd naar huis want haar klank was nu weer niet goed.
Met andere woorden takkeherrie van een takkewijf. ( inderdaad, ik ben niet zo'n fan van klarinetten)
Het ergste vond ik overigens niet de klarinettiste maar vooral de ouders van een rusische violist. Wat een ter... ouders had dat mannetje.
Ik had accuut met hem te doen want hoewel hij een nogal prestigeus concours ( pr Cristina geloof ik) had gewonnen bleven die stoicijns en dat ventje maar naar beneden halen. Hij mocht ook geen feestje vieren en moest meteen maar weer gaan oefenen.
Dat mannetje had er dan ook duidelijk geen zin meer in en deed het volgens mij alleen voor die ouders. Triest!
Geregistreerd: 15 maart 2004 17:56 Berichten: 183 Woonplaats: Voorhout
Het is denk ik vooral verstandig als ouders het als hobbie blijven benaderen inplaats van hun ambities op hun kinderen te gaan projecteren.
Dat rusische ventje straalde echt uit van "laat me met rust" dat was wat mij betreft gewoon kindermishandeling. Muziek maak je omdat je het leuk vind en niet omdat je moet van je ouders die er hun ego mee op willen krikken ten koste van hun eigen kind.
Geregistreerd: 12 apr 2003 15:57 Berichten: 297 Woonplaats: Den Haag
niet altijd....
mijn ouders hebben me het eerste jaar doorgeholpen, ik was er anders zeker mee gestopt maar nu heb ik er wel verrekte veel plezier van...
zie ook halfverwege het filpmje op deze pagina:
http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA/Con ... 3D,00.html waarin Jens Lindemann aangeeft dat zn moeder hem gedwongen heeft door te gaan en daar hebben we nu allemaal profijt van
_________________ Break the barriers of the trumpet!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen