dat is de laag die je krijgt als het metaal gaat werken. allerlei kleurtjes groen, bruin etc. Zou het niet gaaf zijn als je je trompet laat uitslaan en hem daarna zou lakken of anderszins afwerken. Dan heb je een werkelijk unieke trompet die er nog beestachtig uitziet ook
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
Dat ziet er wel vet uit, maar dat krijg je zelf nooit zo...
Een trompet verkleurt namelijk niet in van die mooie kleuren...ranzig groen...vies bruin, dat wil je niet levenslang op je trompet hebben zitten lijkt me..
ja dan mag je er ook vet voor betalen. Het lijkt me leuker om het zelf te doen want deze zier er wel erg fabrieksmatig uit met z'n gelijkmatige rondjes. niks geen toeval meer
Waarom zou je hem dan moeten lakken, dat veranderd de klank van het instrument dan weer. Maar je kunt ook niet lakken of verzilveren op een slechte onderlaag, dan heb je je lak er zo weer af.
Er zijn zoveel verschillende afwerkingsmogelijkheden al bedacht in het verleden. Op het moment is de brushed of scratched look hip.
ik denk toch dat je het ranzig groen en vies bruin eens wat nader moet bekijken, dan zie je allerlei kleurschakeringen ertussen zitten en als je hem dan lakt komt het nog meer naar boven. trouwens lak maakt de klank toch warmer? of willen jullie dat niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen