rare werkwijze, als ik dat zo lees.
Ze willen wel 600 man, maar ze gaan niet coordineren of die ook allemaal komen, oke ik snap dat dat lastig is, maar als je er zomaar vanuitgaan dat ze wel komen, zou men nog wel eens bedrogen uit kunnen komen
ik ga ervan uit dat ik erin zit. wat heeft het anders voor zin om vandaag weer een meeltje te sturen dat over 1 week de muziek erop komt? ik stuur ze toch maar een vraag om bevestiging denk ik
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
nou jongens het is niet vaag, als je informatie meeltjes krijgt betekend dat dat je erbij zit, ik heb vandaag antwoord gekregen op mijn vraag, dus camel, je kan wie komt er nog meer
nou jongens het is niet vaag, als je informatie meeltjes krijgt betekend dat dat je erbij zit, ik heb vandaag antwoord gekregen op mijn vraag, dus camel, je kan wie komt er nog meer
ik heb geen email gekregen??? Of was dat de bedoeling niet??
camel, ik heb het maar naar je gemeeld. dan weet je precies hoe en wat en meld je voor de zekerheid nog maar een keer aan. ik denk dat er nu dingen door heen gaan slippen omdat de datum nadert, stress stress stress
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen