trompet.nl > forum > Toon onderwerp - eten
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 00:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 aug 2004 14:10 

Kantjil in amsterdam bij het spui heeft sinds kort een afhaalservice. Daar krijg je voor 5-7 euro een flinke bak met rijst, nasi of bami met een of twee soorten vlees of groenten. Erg lekkeren handig! In Utrecht zit ook zo'n wokrestaurant, tegenover het conservatorium.

Dit gaat erg snel (bij de mac sta je soms ook een kwartier te wachten!), is lekker en weer iets anders en het lijkt gezonder dan de mac.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 aug 2004 14:13 

Ik heb trouwens in de VS heel veel bij Subway gegeten. Giga-broodjes met vuistdik beleg en rauwkost erop. In de VS waren ze ook nog eens goedkoop, 4 tot 5 dollar. Dat is goedkoper dan in Amsterdam een zielig half stokbroodje met 1 plakje kaas en een verlept blaadje sla.

Nu zag ik op internet dat Subway ook in NL aan het opkomen is. Ik weet niet hoe het hier is en of het te betalen is, maar als het lijkt op die van de VS dan is het zeker aan te raden!

http://www.subway.com

Ook bij nederlandse ketens zoals "Soup en zo" kun je lekker en gezond eten voor een vergelijkbaar bedrag als bij de mac of bk. Deze is in Amsterdam oa. te vinden nabij het waterlooplein

Profiel  

Berichttitel: Re: eten
BerichtGeplaatst: 27 aug 2004 14:18 

marnix schreef:
als freelancer heb ik regelmatig onregelmatige werktijden, en ook op verschillende plaatsen, zodat reizen een must is. Dan wil het nogal eens voorkomen dat er geen tijd is voor gezond eten, en dan wend ik mij tot de smullers en Burger King op hjet station.

Nu ben ik mij bewust dat dit natuurlijk geen fatsoenlijk voedsel is, en ik vraag me af hoe andere freelancers dit aanpakken.

Probeer het eens met de maaltijd vervangende dranken van slimfast. Alle benodigde stoffen zitten er in en je hebt nooit te veel calorieen. Er zijn ook diverse smaken. Het niet "echt"eten, maar ja ....

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 aug 2004 14:19 

ja inderdaad :!: en in utrecht zit hij gewoon in het station :wink: En op de 1e goudbloemdwarsstraat kan je echt goedkoop sushi halen. Jeroen weet daar ook alles van neem ik aan. die woont er naast :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 aug 2004 15:30 

Je hebt overal wel broodjeszaken enz. Dat is een alternatief; ze zijn wel niet echt goedkoop, en als je iets warms wil zit je ook niet goed...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 aug 2004 16:31 

Tip:

Thermosfles en broodtrommel aanschaffen. Zo voorkom je het geplette brood en met een thermosfles kun je de koffie/thee erg lang warm houden, of het bier/fris heel lang koud. Je kunter zelfs je zelfgemaakte soep in meenemen. Je hebt ze in verschillende maten, liefst geheel van aluminium (je kent ze wel).

Hoe kleiner het gat(dorp/stad) waar je speelt, des te meer kans dat je ze nodig zult hebben. Stel je speelt in Jipsingboermussel....daar heb je echt geen enkele toko om wat te eten te scoren hoor.

Jeroen.

P.S.:Het blijft sowieso behelpen, want een goed warm bord eten is nog altijd het fijnst natuurlijk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2004 12:15 

Ik heb wel eens gezien dat mensen gewoon spagetti met saus in de thermosfles hadden zitten. Dat blijft daar natuurlijk ook in warm! En zolang het in de thermosfles kan (een t-bone wordt moeilijk) kan je het meenemen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2004 02:42 

Soms is het zelfs beter om goed te ontbijten als je weet dat je sávonds geen tijd hebt om te eten dan een hamburger te gaan eten ofzo , je kan dan beter het avond eten overslaan , want als je goed ontbijt en luncht hoef je niet perse in de avond ook wat te eten , het is dan beter om het over te slaan dan te gaan snacken oid .
Heeft alles met verbrandings processen te maken :!: :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur