Ik speel nu al weer vanaf mei met gesloten lippen. Dit wil dus zeggen de lippen op elkaar
als je begint, de mondhoeken fixeren en een goede ademsteun is voor deze techniek het beste. Ik houd het met deze techniek langer vol en heb een betere hoogte. Alleen wat mij
opvalt is dat er wel erg veel druk op mijn ondertanden komt te staan en ik ook altijd na
afloop een drukkend gevoel op mijn ondertanden heb en soms is het net of mijn ondertanden miniscuul iets verpringen . Wat doe ik verkeerd ?
gaarne jullie reactie
_________________ jwe
Laatst bijgewerkt door john op 20 sep 2004 21:31, in totaal 1 keer bewerkt.
dan druk je te hard.
techniek hetzelfde houden ( dit werkt voor jou blijkbaar goed ), maar met je linkerhand tegendruk geven, dus je trompet als het ware van je af duwen.
Geregistreerd: 13 maart 2002 09:36 Berichten: 15 Woonplaats: Roermond
wat mij ook altijd heeft geholpen om minder te duwen was om de pink van je rechterhand niet achter de haak te doen, maar hem op de haak te leggen. Dit had bij mij ook een goede uitwerking op de techniek, omdat de vingers dan sneller en soepeler konden bewegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen