trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Sergei Nakariakov live op Museumplein!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 19:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 sep 2004 18:26 

Please, don't start the argument over again!!!!

(Misschien dat een engelse oproep helpt.... :( )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 sep 2004 21:33 
Moderator

trompetlover schreef:
Vanaf wanneer gaat zoiets wennen dan meneer de Haan? Vraag het eens aan die betreffende mensen...vraag het eens aan die mensen die daar staan of dat ooit went,en of dat iets luchtigs is voor ze en dat het dan zo went dat het concentreren moeilijk wordt.
Ik kan U verzekeren dat zulke dingen voor sommige mensen erg moeilijk blijft en nooit went!
En de namen wolters en damrov??? Heeft er dan ook echt niemand GOED gekeken en geluisterd of weten de meesten niet wie wie is?

Zeg dan niks!

latur

afgezien van namen en situaties heb je hier wel een punt:

probeer je eens voor te stellen dat je dagelijkse bezigheid, het spelen voor een afgeladen concertgebouw is ( of welke afgeladen zaal dan ook ), de druk om te presteren is dan enorm ( orkest laat ik even in het midden ), lijkt me, dus je loopt altijd onder spanning te presteren. Ik zelf kan me al niet voorstellen dat dat ooit went, mar laten we het eens aan de jongens vragen, ik zie frits vaak zat, dus ik hoop het antwoord snel te geven, maar als iemand anders uit de praktijk daar eerder een antwoord op wil geven....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 sep 2004 11:28 

v=w klopt...
U vraagt het mij meneer de Haan? Nee wennen doet het nooit....en wat is veel voor tv spelen...ik denk dat ons orkest het meest voor tv speelt zoals U weet...nee went niet...ook voor collegae niet...het geeft gewoon extra spanning vooral als het live is is het soms zware stress. ik ken geen collegae die dat als luchtig beschouwen...in ieder geval niet als ze op een hete stoel zitten zoals wij...trompet of hoorn. Simpelweg omdat je je met zo'n ionstrument niet kan verschuilen in de massa zoals een violist kan of somiigen tutti blazers...je prikt er altijd uit en zit in de picture....ik verlang niet naar de dag dat het luchtig wordt trouwens...dan zullen dingen mis gaan. Maar dat is het voor bijna niemand
Maarja nu iedereen weet bij welke dealer ik werk is de lol er ook af....Jonjgens ik zal niet verder zeiken....
groetjes Hans

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur