trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Circular breathing
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 01:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2004 12:51 

Ik heb inderdaad schijt aan conventies maar dat is niet omdat ik "ergens tegenaan moet schoppen". Dan heb je me gewoon niet begrepen Josef Monke. Ik ben gewoon nogal eigewijs en sta voor dingen open zonder ze meteen af te wijzen of het compleet te omarmen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2004 16:21 

:D :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2004 17:35 
Moderator

Callichioadict schreef:
Ik heb inderdaad schijt aan conventies maar dat is niet omdat ik "ergens tegenaan moet schoppen". Dan heb je me gewoon niet begrepen Josef Monke. Ik ben gewoon nogal eigewijs en sta voor dingen open zonder ze meteen af te wijzen of het compleet te omarmen.

van alles een beetje, en niks helemaal, begrijp ik hieruit.... :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2004 17:59 
Moderator

tommy schreef:

als ik dat hier allemaal lees ben jij de eerste die geschopt heeft en gaf calichio gewoon zijn mening....

als je je mening wil geven over medeforumleden dan zul je de moderator om een extra topic moeten vragen.
hier zijn we er nog altijd om onze mening te geven over muzikanten, technieken, enz.
en niet over forumleden!
(by the way: na 21 berichten zo uit de hoek komen.... heb ik ook mijn bedenkingen bij, veel noten op zijn zang zei je?! :roll: )

maar goed circulair breathing.....

he tommy, sedert wanneer zijn wij geen muzikanten meer?? Met andere woorden als ik U letterlijk neem, zou ik alleen kritiek mogen spuien op bekende trompettisten, maar niet op een of andere hannes die hier onzin loopt te verkondigen en eigenwijs loopt te doen??
Laat me niet lachen...
We zijn niet van suiker, en mensen mogen mij best aanvallen, ik heb een stevig vel, en net zo gemakkelijk val ik mensen aan op hun stommiteiten.

Goed, CB :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2004 18:18 

Beste Marnix welke onzin verkondig ik, het lijkt me handig om dat even te wetendan kan ik me tenslotte verdedigen. Bovendien geloof ik niet dat je mij ooit hebt horen spelen dus waar haal je het idee vandaan dat ik een hannes ben. En wat is een hannes, moet je dan vierde worden bij de voorronde van dat yamaha concours? ( van de vier deelnemers)
Of moet je jezelf zodanig overschatten dat je op zo'n concours repertoire speelt dat je eigelijk nog niet aankunt maar natuurlijk wel flinke indruk maakt ?
Over van alles een beetje en niks helemaal gesproken!

Als je het niet met me eens bent vind ik dat prima Marnix maar zeg er dan even bij waar ik onzin verkondig in deze topic?
Zeg dan even waar ik onzin verkondig in andere topics( en dan niet aankomen met topics met een knipoog). Want zo maar wat roepen is mij echt te makkelijk.

Dat je me een eikel vind is mij best maar sla me dan maar om de oren met argumenten, die mis ik dit verhaal absoluut.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2004 18:45 
Moderator

Callichioadict schreef:
Beste Marnix welke onzin verkondig ik, het lijkt me handig om dat even te wetendan kan ik me tenslotte verdedigen. Bovendien geloof ik niet dat je mij ooit hebt horen spelen dus waar haal je het idee vandaan dat ik een hannes ben. En wat is een hannes, moet je dan vierde worden bij de voorronde van dat yamaha concours? ( van de vier deelnemers)
Of moet je jezelf zodanig overschatten dat je op zo'n concours repertoire speelt dat je eigelijk nog niet aankunt maar natuurlijk wel flinke indruk maakt ?
Over van alles een beetje en niks helemaal gesproken!

Als je het niet met me eens bent vind ik dat prima Marnix maar zeg er dan even bij waar ik onzin verkondig in deze topic?
Zeg dan even waar ik onzin verkondig in andere topics( en dan niet aankomen met topics met een knipoog). Want zo maar wat roepen is mij echt te makkelijk.

Dat je me een eikel vind is mij best maar sla me dan maar om de oren met argumenten, die mis ik dit verhaal absoluut.

Heb ik je naam ergens genoemd dan?? waarom voel je je aangevallen na een algemene reactie van mij??
En dan nog iets: mijn prestatie op het Yamaha concours doet hierbij niet ter zake, er waren geen plaatsen te winnen, hooguit een toegang tot de finales in Berlijn, en die heb ik zoals u weet niet gehaald. Over de keuze van de gespeelde stukken ben ik je al helemaal geen verantwoording verschuldigd, dat is iets tussen mij en mijn docent, waar haal je de arrogantie vandaan om je daarmee te bemoeien??

Voor eventuele verdediging bij eventueel onzingeklets jouwerzijds zoek je zelf maar de topics op, en mijn reacties op uw schrijven, ik verrek het om te gaan zoeken, of nog een keer uit te leggen waarom ik jouw mening soms onzin vind.

En het woord eikel heb ik nooit in mijn mond genomen, daar ik mij aan de nettiquette wens te houden, nogmaals, ik ben niet vies van harde confrontaties, mits ze het topic niet in de weg staan, dus als je het nog nodig vind om verder te te gaan op jouw, en mijn functioneren verwijs ik je naar de pm. Maar eigenlijk denk ik dat ik uitgepraat ben, je laat niet echt blijken dat je kennis van zaken hebt, en zeker niet wat mijn persoon betreft ( zie je opmerkingen over het Yamaha concours )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2004 19:03 

Marnix wil je nu beweren dat je het niet over mij had toen je het over Hannes had?
Wees dan in ieder geval een vent en geen weekdier en geef even aan over wie je het wel had!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur