trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Concert German Brass 12 december 2004 in Borne
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 19:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 sep 2004 18:19 

Leuk concert maar voor mij te ver weg. Gun het de wijzen uit het oosten van harte en wacht zelf wel tot het weer eens richting Randstad komt. Daarbij wordt ik altijd wat flauw van kerstliedjes dus ik ga een andere keer.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 sep 2004 18:24 

En ben het geheel met de reactie van Dehaan eens. dat selectieve gezever over een trompetonderwerp.
Niks mis met wat informatie over een concert!
En als je niet wilt lezen, lees dan niet!

En dat geroep om de admin is net zo erg als het vragen om een gele kaart, zieliggggggggggggg!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 sep 2004 19:35 
Moderator

wat is dat nu voor rare natrap man, het punt was al gemaakt, wat dat betreft ben je dan even hard aan het zeuren, als Ruben

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 sep 2004 19:59 

Meneer Calichioaddict...Begrijpt u het nou echt niet ??? of doet u dit om gewoon lekker te rebellen op het forum??? want soms heeft u ook wel goede antwoorden hoor , alleen komen die weinig voor 8O :evil:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 sep 2004 23:37 

Ben het gewoon met deHaan eens, mag dat niet? Daar zit bij mij geen gedachte van natrappen achter ik vind dat ruben zeurt en zoals zo vaak hier selectief zeurt zoals jullie nu ook doen.
Een forum daar mag je je mening toch geven? Ik piep toch ook niet als 3 man achter elkaar gaan vertellen dat ze het met anderen eens zijn? Dan lees ik van jullie kant geen reactie.

Of kennen we ruben en mag er daarom niks over gezegd worden?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2004 08:39 
Moderator

Callichioadict schreef:
Ben het gewoon met deHaan eens, mag dat niet? Daar zit bij mij geen gedachte van natrappen achter ik vind dat ruben zeurt en zoals zo vaak hier selectief zeurt zoals jullie nu ook doen.
Een forum daar mag je je mening toch geven? Ik piep toch ook niet als 3 man achter elkaar gaan vertellen dat ze het met anderen eens zijn? Dan lees ik van jullie kant geen reactie.

Of kennen we ruben en mag er daarom niks over gezegd worden?

ons punt is dat het punt al gemaakt was, een pagina geleden, en daar zaten meer als 3 andere reacties tussen....
Verder ken ik de hele Ruben niet, ik weet dat hij les heeft van een leuke vent, maar daar houdt het op

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2004 09:09 

Er is een spreekwoord... de verstandigste houdt het eerste erover op of zoiets :x :x :x

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2004 13:28 

Ik ben blij dat er eindelijk eens iemand is die het met me eens is! :wink:
En het punt was dan al wel gemaakt, misschien, daarom hoef je nog niet zo over Callichioadict heen te vallen! Het zou de sfeer op dit forum zeer ten goede komen als Callichioadict en Marnix (en Baszz) hun vetes ergens anders zouden uitvechten!
Niemand hoeft het met elkaar eens te zijn en je hoeft ook niet elkaars vriend te zijn! Je mag van mij een diepgegronde bloedhekel aan elkaar hebben, maar vecht dat dan ergens anders uit!

Niets ten nadele van de personen die ik heb genoemd verder! Ik vind het al genoeg als ik alleen Hans van Loenen op m'n dak heb! :wink: :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur