dit onding past goed bij de trompet spelende robot van toyota.
Stomme jappen, dat laatste beetje volksvermaak wat er nog is in deze donkere tijden, weten ze met al hun technische gruwelen ook nog aan flarden te helpen.
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, een trompet spelende robot en een electrische trompet, kom op mensen, denk na, muziek is mensen werk, en er moeten af en toe onvolkomenheden inzitten. Emoties moeten niet door robots en electrische ongein vertolkt worden anders hou je niks over waar je jezelf in kwijt kan, en worden we zelf gedachtenloze emotieloze zombies.
Het is leuk dat het kan, maar niemand denkt er bij na dat met alle geinvesteerde miljoenen beter onderzoek gedaan had kunnen worden naar wezenlijke problemen zoals kanker, aids, oorlogen en voetbal. Al deze ellende kost mensenlevens, en niemand die daarom een traan laat, want wat doen die stomme sukkels? Ze vinden een robot uit die een liedje op een electrische trompet kan spelen. In de tijd van oorlogen en hongers nood en ziekten is het juist een verlossing om te kunnen spelen op een muziek instrument, je emoties omzetten in mooie klanken, en nu willen ze dat ook nog eens afpakken. Way to go.......
Dit is een voorbeeldje van pure geldverspilling, en dan zie ik die kleine dikke vetnekken opgewekt een glas champagne heffen op een wereldprimeur als dit, en dan denk ik bij mezelf, dat het de meest trieste ellendelingen zijn die dit verzonnen hebben, en die zouden ze allemaal stuk voor stuk de kogel moeten geven, of anders toch de prijs voor het meest geldverslindende kutproduct allertijden.
Dat ze als de weerlicht al die klote chips uit die ondingen halen en inzetten voor onderzoek naar kanker, aids en ms, of anders tegen hongersnoden en oorlogen, want dit slaat als een tang op een varken.
Dat ze met hun gore tengels van muziek afblijven, als ze daar in Japan de essentie er niet van willen snappen. Stel verrotte ezels.