marnix schreef:
ff stoken.....
heb je de 8310Z ook geprobeert?? en zo ja, wat vond jij ervan in vergelijking tot de xeno??
Ik zelf vond de 8310Z beter...
Verder: proficiat met je nieuwe toeter

Dankjewel Marnix en verder ....
Nee Marnix deze heb ik niet gerprobeerd, je hebt het dan wel over een heel andere trompet, lightweight i.p.v. heavy weight. boring 11.3 i.p.v 11.66.
Deze verschillen zul je wel merken, beter in dit geval moet je dan vertalen in anders.
Het is maar waarvoor je hem gebruiken wilt, wil je een snijbrander of moet hij zo nu en dan ook nog klassiek klinken.
Op kleinere boringen heb ik trouwens zelf altijd het gevoel dat ik mezelf opblaas, ik kan de lucht niet kwijt die ik graag zou willen.
Ehh even ter jouwer info: de 8310z is een multi functionele trompet, ikzelf ben redelijk klassiek, tot zeer klassiek opgeleid, en ik kan op die toeter mijn ei goed kwijt. Ook andere klassiek geschoolde trompettisten vinden dit een goede toeter. Het feit dat een of andere jazz trompettist hem mede ontworpen heeft maakt dus blijkbaar geen donder uit, waarmee maar weer bewezen is dat er niet zoiets bestaat als een jazztrompet