Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
symphonic-fan
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 nov 2004 02:17 |
|
Geregistreerd: 20 nov 2004 14:15 Berichten: 191 Woonplaats: Aan de toog
|
marnix schreef: symphonic-fan schreef: Die virtuoos moet ge echt éénmaal hebben meegemaakt. Gisteren rep. gehad met een fanfare die ik moest uithelpen en Steven Mead is de solist, vandaag vindt het concert plaats, ben echt benieuwd. Die man is technisch een fenomeen, maar daar buiten heeft hij ook nog veel te bieden, wat bij veel techniek mannen wel eens wil tegen vallen. Mooie sound, zowel als hij zacht of sterk speelt, het draagt en is daarbij ook nog muzikaal. Als iemand een wordk-shop is van hem wil meemaken moet dat doen, heb nooit één van hem meegemaakt, wel een maat van mij en wat betreft qua ademhaling moet super interessant zijn. ik vind het totaal niet interessant dat zijn techniek perfect is, des te interessanter vind ik het om hem te horen als hij speelt, want dat doet hij heel muzikaal.
U heeft dus duidelijk mijn post niet te goei gelezen, want haal ik niet aan dat hij buiten zijn techniek nog (heel)veel te bieden heeft ?
Heb zelf aangehaald dat hij muzikaal is.
Was van plan later verder op in te gaan, maar denk maar dat ik het laat.
Lees mijn vorige post nog maar terug, dan zult ge wel merken dat ge te voorbarig zijt geweest, want bij mij staat muzikaliteit nog altijd op de eerste plaats.
Velen beweren dat, maar als ze een technische virtuoos horen, dan zijn ze dat rap vergeten.
P.S. Ik reageer braaf, omdat ik pas ben geregistreerd.
Lees volgende keer een post tweemaal voor ge reageert, PLEASE.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 nov 2004 10:39 |
|
 |
| Moderator |
|
symphonic-fan schreef: marnix schreef: symphonic-fan schreef: Die virtuoos moet ge echt éénmaal hebben meegemaakt. Gisteren rep. gehad met een fanfare die ik moest uithelpen en Steven Mead is de solist, vandaag vindt het concert plaats, ben echt benieuwd. Die man is technisch een fenomeen, maar daar buiten heeft hij ook nog veel te bieden, wat bij veel techniek mannen wel eens wil tegen vallen. Mooie sound, zowel als hij zacht of sterk speelt, het draagt en is daarbij ook nog muzikaal. Als iemand een wordk-shop is van hem wil meemaken moet dat doen, heb nooit één van hem meegemaakt, wel een maat van mij en wat betreft qua ademhaling moet super interessant zijn. ik vind het totaal niet interessant dat zijn techniek perfect is, des te interessanter vind ik het om hem te horen als hij speelt, want dat doet hij heel muzikaal. U heeft dus duidelijk mijn post niet te goei gelezen, want haal ik niet aan dat hij buiten zijn techniek nog (heel)veel te bieden heeft ? Heb zelf aangehaald dat hij muzikaal is. Was van plan later verder op in te gaan, maar denk maar dat ik het laat. Lees mijn vorige post nog maar terug, dan zult ge wel merken dat ge te voorbarig zijt geweest, want bij mij staat muzikaliteit nog altijd op de eerste plaats. Velen beweren dat, maar als ze een technische virtuoos horen, dan zijn ze dat rap vergeten. P.S. Ik reageer braaf, omdat ik pas ben geregistreerd. Lees volgende keer een post tweemaal voor ge reageert, PLEASE.
Ah lulhannes die ik ben, ge heb gelijk, ik las niet goed....
naja ken beuren.....
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
symphonic-fan
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 nov 2004 10:45 |
|
Geregistreerd: 20 nov 2004 14:15 Berichten: 191 Woonplaats: Aan de toog
|
marnix schreef: symphonic-fan schreef: marnix schreef: symphonic-fan schreef: Die virtuoos moet ge echt éénmaal hebben meegemaakt. Gisteren rep. gehad met een fanfare die ik moest uithelpen en Steven Mead is de solist, vandaag vindt het concert plaats, ben echt benieuwd. Die man is technisch een fenomeen, maar daar buiten heeft hij ook nog veel te bieden, wat bij veel techniek mannen wel eens wil tegen vallen. Mooie sound, zowel als hij zacht of sterk speelt, het draagt en is daarbij ook nog muzikaal. Als iemand een wordk-shop is van hem wil meemaken moet dat doen, heb nooit één van hem meegemaakt, wel een maat van mij en wat betreft qua ademhaling moet super interessant zijn. ik vind het totaal niet interessant dat zijn techniek perfect is, des te interessanter vind ik het om hem te horen als hij speelt, want dat doet hij heel muzikaal. U heeft dus duidelijk mijn post niet te goei gelezen, want haal ik niet aan dat hij buiten zijn techniek nog (heel)veel te bieden heeft ? Heb zelf aangehaald dat hij muzikaal is. Was van plan later verder op in te gaan, maar denk maar dat ik het laat. Lees mijn vorige post nog maar terug, dan zult ge wel merken dat ge te voorbarig zijt geweest, want bij mij staat muzikaliteit nog altijd op de eerste plaats. Velen beweren dat, maar als ze een technische virtuoos horen, dan zijn ze dat rap vergeten. P.S. Ik reageer braaf, omdat ik pas ben geregistreerd. Lees volgende keer een post tweemaal voor ge reageert, PLEASE. Ah lulhannes die ik ben, ge heb gelijk, ik las niet goed.... naja ken beuren.....
T'is U vergeven.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
baszz
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 nov 2004 11:17 |
|
|
Hehehe Mooi taaltje dat Vlaams.... 
_________________ Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 nov 2004 11:21 |
|
 |
| Moderator |
|
baszz schreef: Hehehe Mooi taaltje dat Vlaams.... 
ze zijn iig beleefder als veel nederlanders ( waaronder ik ) 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
baszz
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 nov 2004 11:23 |
|
|
marnix schreef: baszz schreef: Hehehe Mooi taaltje dat Vlaams....  ze zijn iig beleefder als veel nederlanders ( waaronder ik ) 
En daar ben ik het helemaal mee eens 
_________________ Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Frenzel
|
Berichttitel: Geplaatst: 25 nov 2004 09:51 |
|
|
Zo vanavond repetitie, alleen dan met Steven.
Eens kijken wat deze technische viruoos  gaat doen.
_________________ Just do it
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Callichioadict
|
Berichttitel: Geplaatst: 25 nov 2004 12:01 |
|
Geregistreerd: 15 maart 2004 17:56 Berichten: 183 Woonplaats: Voorhout
|
|
Hem kennende ga je een leuke repetitie meemaken!
En daarnaast zal hij je versteld doen staan van de prachtige klanken die hij uit zijn instrument tovert.
Veel plezier!
|
|
| Omhoog |
|
 |