Geregistreerd: 23 nov 2004 18:00 Berichten: 57 Woonplaats: Hegelsom
Volgens mij ligt het er ook aan wie erop speelt, want bij ons zitten er namelijk 6 met dezelfde yamaha, maar bij de een klinkt het net als een beginneling en bij de ander komt er toch wel een mooi geluid uit..
Volgens mij ligt het er ook aan wie erop speelt, want bij ons zitten er namelijk 6 met dezelfde yamaha, maar bij de een klinkt het net als een beginneling en bij de ander komt er toch wel een mooi geluid uit..
haha ja je hebt gelijk..ben je altijd zo alert? maar ik bedoelde eigenlijk meer dat ik in die topic van [i]instrumenten[/i] ook mijn eerste berichtje ging zetten, met mijn gevarieerde kennis dus
nja inderdaad, maar het is de vraag wat je onder alert verstaat he, want je zou ook kunnen zeggen dat ik zo'n foutje er nooit uit zou halen.. (niet dat dat wat met dit onderwerp over mijn trompet heeft te maken, maar goed)
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen