Citaat:
Quote: pygmy twylyte ( 19:12 op 11 april 2002 )<p>Heeft iemand The Planets van Holst al eens gespeeld met harmonie-orkest?
<p>Niet zelf gespeeld, wel gehoord en 't was zeker geen aanfluiting! Een iets beter orkest had er nog een schepje bovenop gedaan.<br>Waarom zou dit werk er zich niet voor lenen ?
Zeg "Moi", je moet je niet zo aangevallen voelen steeds. )Da's helemaal niet nodig. Het is allemaal best leuk en aardig hoor die symfonische arrangementen. Zoals je zelf alleen zegt is het origineel, zowel luisteren als spelen, toch leuker. Da's alles! )
Hey HighQ....ik voel me helemaal niet aangevallen hoor, vin dalleen een dergelijke discussie wel leuk. Sorry...zal in vervolg wat meer gebruikmaken van smileys zodat je ziet dat ik me niet geirriteerd voel.
Thorn heeft 2 hele goeie orkesten (Bokken en Geiten). Ik ken ze wel alleen van concoursen. Vaak wordt de kwaliteit van het concours bepaald door het aantal ingehuurde muzikanten. Zonde, maar waar
Neeneen, da's het Tokyo Kosei Wind Orchestra olv Naohiro Iway. Moderne arrangementen op z'n best gebracht. De trompettisten die in dat orkest spelen zijn echte all round-trompettisten. Klassieke solo's, jazzsolo's, ... het wordt allemaal perfect met de juiste sfeer en expressie gebracht. Fantastisch...
Ach ja, smaken verschillen pygmy! Kosei is wel een erg produktief orkest met veel opnames en arrangementen. Een goede referentie voor vele dirigenten en andere belanghebbenden in de HaFa wereld.
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen