Nou.... het meest nutteloze topic ooit... dat zou ik niet willen beweren... ik denk dat bijvoorbeeld Rolando (no offence) zo nog 10 zinlozere topics uit zn mouw schudt
Ik denk dat er geen nutteloze topics zijn. Uit elke topic komen wel punten naar die een kern van waarheid bevatten.
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
haha... maar over die vrouwen... ik denk dat het ongeveer fifty-fifty verdeeld is, over het totaal gekeken. Alleen aan de top is het zo dat er niet echt veel vrouwen meedraaien, in de orkesten... jammer
Bij ons in de regio is het aantal vrouwen op trompet toch niet echt hoog. Althans als ik het gemiddelde bekijk bij de harmonie, Big Band en dweilorkesten, spelen de meeste dames saxofoon!
Toen ik zo'n 15 jaar geleden op de muziekschool zat had ik een leraar die niet onder stoelen of banken stak dat hij trompet geen instrument vor vrouwen vondt. Ook was er toen geen plek meer om les te krijgen op altsax. Dit was de schuld van Candy Dulfer en haar groeiende bekendheid aldus de muziekschool. Dus dat vrouwen eerder saxofoon spelen dan trompet verbaast me helemaal niets.
In de Engelse brassbands vind je overal vrouwelijke koperblazers terug.
Een vriendin van me speelt cornet, flugel, euphonium en ze moet niet onderdoen !
Als er in zwolle meer vrouwen dan mannen zijn Martijn........waarom ben jij dan nog vrijgezel??? Ik ken naast brenda geen vrouwenlijke trp in zwolle hoor!!!!! (helaas is Ciska geen trompettiste )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen