de tip vermeldingen vind ik nogal overbodig en eveneens gevaarlijk.....
bobby shew een tip en louis en miles niet?? begrijp je, dat is nogal een persoonlijke interpretatie. bobby shew is inderdaad geweldig maar louis en miles zijn nu eenmaal grondleggers van bepaalde genres en zouden zeker ook een 'tip' moeten zijn...
idem dito voor de mondstukken.....
ik zou zeggen laat ze weg en laat de bezoekers het zelf uitzoeken.... want door vele bezoekers zou dit wel eens als 'waar' kunnen aanschouwd worden.
eigenlijk zijn het gewoon allemaal tips die je op je pagina staan hebt.
dus een hele geslaagde pagina !!
ziet er goed uit Robert. Alleen met die tips moet je denk ik inderdaad oppassen denk ik. Zo zou ik bijvoorbeeld bij winkels geen tip plaatsen want nu staat er bij Pfeiffer en Adams wel tip achter maar bij bijvoorbeeld Brass Import niet. En is Brass Import veel minder?
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
Geregistreerd: 29 dec 2004 16:59 Berichten: 52 Woonplaats: Heeswijk (N.Br)
Hier een TIP: gebruik dit woord niet bij bedrijven en/of merken het is een vorm
van concurrentievervalsing.
Verzin een woord of teken (bv 1,2,of 3sterren) wat je ergens achter kunt zetten bij nieuwe type instumenten ofnieuw opgezette sites, voor alles wat een grootte verandering heeft ondergaan of wat groot nieuws is.
Gebruik dit teken/woord dan ook spaarzaam en alleen als er werkelijk iets speciaal
is dan blijft het zijn waarde houden.
Zie dit niet als kritiek maar als een opsteeker!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen