harpje schreef:
tja het is niet aan de avatar te zien of het een vrouw is he en Marnix, ik moet je toch eens in levende lijve ontmoeten want dan kan ik eens een stukje brandhout om jouw nekkie draaien hahahahah
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
marnix schreef:
harpje schreef:
tja het is niet aan de avatar te zien of het een vrouw is he en Marnix, ik moet je toch eens in levende lijve ontmoeten want dan kan ik eens een stukje brandhout om jouw nekkie draaien hahahahah
Geregistreerd: 30 jan 2005 19:52 Berichten: 96 Woonplaats: westerhaar-vriezenveensewijk
cyrelleF heeft helemaal gelijk!! mensen reageren vaak verrast als je ze zegt dat je trompet speelt of ze kijken je aan met zo'n blik in de ogen van 'agh ga toch altsaxofoon spelen.. das weer een typisch meisjes instrument *geintje*:P
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar misschien is het zo dat de houding bij het trompet(en trombone)spelen in het onderbewustzijn van vrouwen als niet zo comfortabel ervaren wordt.
Je staat bij het spelen op de trompet namelijk met je armen van je lichaam af en laat je je buik en borst als het ware onbeschermd. Bij het bespelen van bv dwarsfluit of viool heb je armen dichter bij je lichaam, en met bv een bariton,klarinet, sax, hoorn en cello zit je zelfs veilig achter je instrument. Ik denk dat mannen hier van nature minder problemen mee hebben dan vrouwen.
Dit is zomaar een gedachte die ik hierbij had.
Ik ben benieuwd of hier iemand met een psychologie achtergrond voorbij komt die er echt iets zinnigs over kan zeggen
_________________ King Legend 2070L-SLB
Parduba 6
BR 41ES/69
Schenkelaars Prestige Royal
Yamaha YCR8335S / Yamaha 14E
Geregistreerd: 21 dec 2004 08:27 Berichten: 330 Woonplaats: Sas van Gent
Nou heb ik geen psychologie achtergrond maar ik weet van mijn vriendin dat ze dit wel een klein bezwaar vindt. Dus ik vind dat je hier wel en punt hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen