Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45 Berichten: 651 Woonplaats: Nuenen
Dat ligt er aan. Voor een vriend van me die aan de andere kant van Nederland binnen een week een bugelist nodig heeft: niets, nada, niente. Kost me bakken vol geld.
Voor de rest: ik moet er zin in hebben. Écht zin in hebben. Reiskosten vergoeding.
En oh ja: 't mag er niet toe leiden dat ik verzuim bij mijn eigen verenigingen; anders begin ik er niet eens aan.
edit: 'k heb <50 euro aangevinkt, maar dat is dus afhankelijk van zin & reisafstand.....
Geregistreerd: 01 mei 2003 09:14 Berichten: 42 Woonplaats: Mookhoek
Voor mij geld het zelfde verhaal als van Flugel. Omdat het voor mij hobby is wil ik er niet veel voor vragen, maar in ieder geval moeten de reiskosten er wel uit zijn ja
Rolando schreef:
marnix schreef:
dat hangt err helemaal vanaf
Waarvan?
van de tijd, plaats, en situatie.
of ik via een bepaald tarief systeem onder contract kom ( waar ik dan van te voren mee eens ben ) of dat ik zelf een bedrag mag noemen
Als het iets is wat ik graag doe doe ik zo mee als ze me vragen.
Als het meer een gunst is omdat ze echt iemand nodig hebben en het niet zo leuk is om te spelen vraag ik reiskosten. Het komt eigenlijk niet in me op om geld te vragen, als ik invallers regel voor mijn eigen orkest ben ik ook blij als ik ze geen geld hoef te geven, dus...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen