trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Maynard en Derek
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 06:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 maart 2005 09:18 

Alles van Doc Severinsen, de oudere CD's van Sandoval (zeg maar die tussen 1988 en 1992), de solo CD's van Chris Botti (tissues binnen handbereik houden!), alles van Paul Cacia, Vizzutti, Tastee Bros (alleen voor de fun, met muziek heeft het niks te maken), als het nog te vinden is Horst Fischer, Nini Rosso, Herpes Alpert, en ik verzin er later nog wel wat meer. Voorlopig kun je hiermee vooruit.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 maart 2005 10:19 

WA,
Ik heb NCC ooit een keer gezien op het Museumplein op de uitmarkt waar ze o.a. de tune van "Streets of San Fransisco"en Nummers van Gloria Estefan met the Miami Sound Machine speelden....Ik was meteen FAN!! Ik naar de winkel en daar lag 1 CD van NCC. Bleek het een CD te zijn met bijna uitsluitend Saxofoonmuziek. Dat was een flinke klap in mijn gezicht. Vandaar dat ik op deze manier er achter probeer te komen welke CD's ik WEL goed zou kunnen vinden. En ik krijg een hoop goeie tips!! Maar aan CD's van NCC waag ik me niet meer of er zouden zoveel goeie trompet-nummers(live CD van het museumplein misschien?!) op moeten staan als saaie sax-muziek op deze CD hier. Ik hoor het wel van je als je een tip hebt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 maart 2005 11:37 

Ruli schreef:
Maar aan CD's van NCC waag ik me niet meer of er zouden zoveel goeie trompet-nummers(live CD van het museumplein misschien?!) op moeten staan als saaie sax-muziek op deze CD hier. Ik hoor het wel van je als je een tip hebt.

Het ligt inderdaad wel een beetje aan welke CD van de NCC je koopt. De laatste twee (Big en Bring it On) kan ik wel aanraden. Het is nog steeds soms wel saxofonerig, maar het is nu eenmaal vaak een bigband en de bandleider (Benjamin Herman) is saxofonist.

Binnenkort schijnt er weer een nieuwe CD aan te komen, wellicht dat dat (wederom) mogelijkheden biedt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 apr 2005 12:12 

Ik heb nu pas de 4DVD box van James Last Non Stop Dancing. Is niet goedkoop, maar met name DVD + en 4 vind ik super. Allemaal live-opnames uti de jaren 70 en 80 met Derek Watins in topvorm en later ook met Bob Coassin. Natuurlijk blijft het de commercie van James Last, maar ik vind dit persoonlijk beslist een aanrader, zeker voor de fans van Derek Watkins. Zitten veel arrangementen van ouderwetse disco bïj, zoals Knock on Wood bijvoorbeeld.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 apr 2005 15:49 

Ruli schreef:
WA,
Ik heb NCC ooit een keer gezien op het Museumplein op de uitmarkt waar ze o.a. de tune van "Streets of San Fransisco"en Nummers van Gloria Estefan met the Miami Sound Machine speelden....Ik was meteen FAN!! Ik naar de winkel en daar lag 1 CD van NCC. Bleek het een CD te zijn met bijna uitsluitend Saxofoonmuziek. Dat was een flinke klap in mijn gezicht. Vandaar dat ik op deze manier er achter probeer te komen welke CD's ik WEL goed zou kunnen vinden. En ik krijg een hoop goeie tips!! Maar aan CD's van NCC waag ik me niet meer of er zouden zoveel goeie trompet-nummers(live CD van het museumplein misschien?!) op moeten staan als saaie sax-muziek op deze CD hier. Ik hoor het wel van je als je een tip hebt.

Mijn moeder heeft een CD van gloria estefan met wel veel trompet muziek...
het heet: 'Destiny'
party time is wel leuk.... hoor je veel trompet...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 18:28 

Koop eens een cd van de gouden trompetten...tacky, maar wel leuk.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur