erikveldkamp schreef:
Ik ken de TR300 niet, maar heb laaste wel de Bach VBS getest. Die vond ik wel goed spelen. Die zit qua prijs behoorlijk onder de Strad.
Hij staat niet op de Bach site.
Als je een goedkope trompet wilt kun je beter een 2de handse kopen van een goede kwaliteit. Kijk eens op eBay of zo.
Beste Erik,
dank voor je reactie.
Heb jouw site bekeken.
Tsjonge, wat leuk en wat maak jij een prachtige muziek en wat ligt er nog een wereld voor jou open.
Ik zie me nog zitten op de muziekschool in Eindhoven.
Kreeg les van van Tiel, speelde ook in het Brabants Orkest.
Moest kiezen tussen een studie, werd Zootechniek, Landbouw of verder gaan met de trompet, had 4 graden. Hij gaf mij het advies te gaan studeren en trompet er bij te blijven doen omdat trompetist worden, lesgeven in combinatie met optrenes om in je bestaan te kunnen voorzien weinig aantrekkelijk leek. Jij hebt een andere keuze gemaakt en het gaat je goed zo te zien. Gefeliciteerd.
Ik speel nog steeds trompet maar doe het erbij met de nodige lipproblemen als ik speel, meestal met kerkelijke feestdagen en thuis meeblazen met een cd. Als je maar gelukkig bent en dat ben ik.
Mocht je nog een goede trompet willen aanbevelen, houd ik me aanbevolen. Wat vind je er van dat ik naast mijn C trompet een bes wil gaan spelen. Wat zijn eigenlijk de verschillen?