Hallo allemaal,
Ik lees zojuist, dat mensen het leuk vonden vorige week bij Erik's workshop. Ik heb ook wat geleerd, maar het grootste deel vh verhaal kende ik wel. Ik had veel te hoge verwachtingen, dat er muzikaal dieper ingegaan mocht worden. Begrijp dat er geen tijd meer voor was, iets voor volgende keer. had graag gehoord van Erik wat ie van mijn spel vond, inhoudelijk, waar ik mee aan de slag kan: Technisch en liefst muzikaal.
Ik had de avond ervoor gespeeld en had bovendien koorts en verkouden, dus waarschijnlijk kreeg men een ongezellige indruk van mij. Sorry

Gaaf dat mensen vinden dat ik wel kon blazen

bedankt
Kicke dat Hub van Laar mij de naam JAWS geeft, bruut. Zou wel heel graag willen weten hoe hij daarbij komt. Ik heb idd nog nooit van me laten horen op trompet.nl.
Weinig jazzcats, dacht ik. Dat beeld is niets veranderd sinds zondag. Niks mis mee, allemaal leuke mensen. maar
Ik heet gewoon Jacob en ben 20. Kom uit gouda, speel 10 jr trompet, heb 2 jaartjes les gehad van Ruud Breuls, Jan oosthof en Chalrie Green (masterclass van Bobby Shew) in Amsterdam (vooropleiding).
Ben nu een gelukkige jazztrompetstudent aan het R'dams conservatorium (Jarmo Hoogendijk en Wim Both

Kan iemand mij vertellen wat 'nicks' zijn? Er werd hieronder ergens gezegd dat ik ze allemaal zou kennen.
Ik las ook een bericht van trompettist, uit gouda, die vond Kortenhoef met OV onbereikbaar en zonde van zijn vrije dag. Klinkt bekend? Ik ben benieuwd wie je bent.
Dames en gasten, ik ben benieuwd, kom maar op.
Vriendelijke groeten van Jacob
Ps: Rene nog bendakt voor de lift!