trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompet workshop, animo?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 04:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 apr 2005 21:52 

de discussie gaat wel steeds verder off-topic.
Nieuw onderwerp TCE openenen misschien?

8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 apr 2005 22:20 

ik denk dat als je in de ochtend theorie doet en in de middag een soort van masterklass waarbij gelet wordt op houding en adem en 2e helft samenspeelstukken die niet al te moeilijk zijn maar waar je bijvoorbeeld let op timing (vooral lichte muziek) of inderdaad frasering (vooral klassieke muziek) en natuurlijk 1 stuk waar zeker iedereen mee moet spelen men het een geslaagde dag zal vinden. Ik denk zelf dat het midden van het land voor iedereen het meest eenvoudige is. Als je dan ook nog een locatie neemt zoals Utrecht waar echt al het treinverkeer wel komt zit je geramt. :lol:
en jaaa Marnix we hebben je gemist :cry:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 apr 2005 07:58 

harpje schreef:
Als je dan ook nog een locatie neemt zoals Utrecht waar echt al het treinverkeer wel komt zit je geramt. :lol:

maar vandaag ook niet

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 apr 2005 08:27 

trompet-smurf schreef:
harpje schreef:
Als je dan ook nog een locatie neemt zoals Utrecht waar echt al het treinverkeer wel komt zit je geramt. :lol:

maar vandaag ook niet

Inderdaad... zit nu ook thuis omdat er gewoon helemaal niets rijdt vanuit Gouda. Kost me wel weer een vrije dag. Dan maar wat repeteren hier thuis :D

Profiel  

Berichttitel: H. v Laar:" jaws"?!
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 19:03 

Hallo allemaal, :)

Ik lees zojuist, dat mensen het leuk vonden vorige week bij Erik's workshop. Ik heb ook wat geleerd, maar het grootste deel vh verhaal kende ik wel. Ik had veel te hoge verwachtingen, dat er muzikaal dieper ingegaan mocht worden. Begrijp dat er geen tijd meer voor was, iets voor volgende keer. had graag gehoord van Erik wat ie van mijn spel vond, inhoudelijk, waar ik mee aan de slag kan: Technisch en liefst muzikaal.
Ik had de avond ervoor gespeeld en had bovendien koorts en verkouden, dus waarschijnlijk kreeg men een ongezellige indruk van mij. Sorry :wink:

:D Gaaf dat mensen vinden dat ik wel kon blazen :D bedankt

Kicke dat Hub van Laar mij de naam JAWS geeft, bruut. Zou wel heel graag willen weten hoe hij daarbij komt. Ik heb idd nog nooit van me laten horen op trompet.nl.
Weinig jazzcats, dacht ik. Dat beeld is niets veranderd sinds zondag. Niks mis mee, allemaal leuke mensen. maar
Ik heet gewoon Jacob en ben 20. Kom uit gouda, speel 10 jr trompet, heb 2 jaartjes les gehad van Ruud Breuls, Jan oosthof en Chalrie Green (masterclass van Bobby Shew) in Amsterdam (vooropleiding).
:)
Ben nu een gelukkige jazztrompetstudent aan het R'dams conservatorium (Jarmo Hoogendijk en Wim Both :D

:?: Kan iemand mij vertellen wat 'nicks' zijn? Er werd hieronder ergens gezegd dat ik ze allemaal zou kennen. :?:

Ik las ook een bericht van trompettist, uit gouda, die vond Kortenhoef met OV onbereikbaar en zonde van zijn vrije dag. Klinkt bekend? Ik ben benieuwd wie je bent.

Dames en gasten, ik ben benieuwd, kom maar op.
Vriendelijke groeten van Jacob

Ps: Rene nog bendakt voor de lift!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 20:09 

ik vrees dat je het verkeerd leest sjakie. Huub kent al de nicks. Een nick is de bijnaam die je gebruikt op het net. jou nick is dus sjakie want je heet jacob. 8) Tijdens de chinees had ik het erover dat een jongen met spikehaar en een blauw trainingsjasje zo ontzettend hoog zat te loeien en ook altijd redelijk ver overhing. Huub vertelde dat dat jaws was en die zit hier op het net. Als jij die jongen bent met dat blauwe jasje dan zat huub fout en bedoelen we jou :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2005 02:04 

Jacob, je kunt altijd langskomen voor een les, maar ik had in de korte tijd geen tijd voor prive commentaren. Daar trek ik dan liever wat meer tijd voor uit, daar heb je zelf dan ook meer aan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2005 07:23 

Ehhh,

Ik had idd een blauw jasje aan.....
Maar ik heb niet echt hoog gespeeld hoor, ben amper boven de balk uitgekomen. Welke B het was weet ik niet. Ik kan de B2 en B3 alijd slecht uit elkaar houden. De enige B die ik wel weet te herkennen is de B1, met dank aan Hub :twisted: :twisted: :twisted:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur