Geregistreerd: 30 aug 2003 15:29 Berichten: 2239 Woonplaats: Amsterdam
...ik citeer mezelf effe: "...nog..."
Ik geloof hem TOT ik iets hoor wat beter lijkt te zijn en goed onderbouwd is...
En volgens mij zitten HIER de autoriteiten op trompetgebied. kom maar op zou ik zeggen!!
Jeroen,
Jij hebt dus ook een Picc van Kanstul. De mijne LIJKT op een CCT920...maar het staat er nergens op. Hoe is dat bij jou?
Zolang er geen afschroefbare beker opzit en er Kanstul opstaat zou het dezelfde moeten zijn. Het modelummer zou ik zo niet weten, staat op geen enkel instrument van Kanstul. Kan best kloppen, want het instrument is uit de Custom Line. Kijk op hun site, dan ben je er snel genoeg achter, lijkt me. Ze hebben maar twee modellen piccolo's.
Zoals ik al zei, prima piccolo. Goed mondstukje erbij zoeken en vooral goed leren hoe je met zo'n klein stukje buis om moet gaan, qua speeltechniek dus. Wil je persee zo groot spelen op je piccolo, dan is een 2SV van Warburton ongeveer wat je zoekt. Ik raad het echter niet aan. Net als heel erg veel kleiner spelen trouwens. Natuurlijk baseer ik me daarbij op m'n eigen bevindingen.
Succes ermee.
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
Inderdaad, de Kanstul is een hele goeie piccolo!!
Jeroen...bel me een keer deze week...dan kom ik hem ff bij je terugbrengen Ben zelf erg te spreken over de mondstukjes van Warburton.
Ruli, volgens mij heb ik nog wel ergens een bastuba-mondstuk met een cornet-stift liggen. Eigenlijk zou je die ook even moeten proberen. Lijkt me zeer geschikt voor jou!
Geregistreerd: 30 aug 2003 15:29 Berichten: 2239 Woonplaats: Amsterdam
...haha... maar je begrijpt dat het om dezelfde RIM grootte gaat(ik wil de VB1C ten alle tijden kunnen blijven spelen)... of heb jij een highblow bastuba mondstuk voor pocket bastuba liggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen