Ik bedoelde ook niet dat het slechte trompetten waren, maar zoals je je in kunt denken probeert Hub ze wel steeds te verbeteren. De modellen van dit jaar spelen toch een stuk anders als die van vorig jaar. Ik dacht dat Schaap nog oudere modellen had liggen maar ik kan het verkeerd hebben.
Daarnaast is het zo dat de ene trompet voor iemand fantastisch is terwijl voor iemand anders dat niet zo hoeft te zijn. Daarom is het ook goed dat er zoveel keuze is. Ik heb bij Hub ook wel eens trompet getest die ik iets minder vond dan hetzelfde model die er naast lag, bij iemand anders was dat net weer andersom. Daarom maakt hij meestal meerdere trompetten van hetzelfde model als je er 1 wilt kopen. Dat is in een winkel dus wat moeilijker om van elk model er meerdere op voorraad te hebben.
Maar zoals al eerder aangegeven zijn er een hoop goede toeters te koop, ik heb vorige week weer een stel Calicchio's getest voor een artikel en die speelden ook erg goed. De nieuwe Yamaha 8310Z vond ik ook erg goed en zo zijn er nog wel een hoop merken op te noemen. Het is soms jammer dat je maar op 1 trompet tegelijk kunt spelen....