Gerrit schreef:
Dehaanmuziek schreef:
Misschien een onderwerpje "BE" aanmaken waarin
alle discussies over BE gevoerd kunnen worden!?
Nu draaien, zeker in 'problemen & oplossingen' alle discussies uit op BE! Je kunt zo door de bomen het bos niet meer zien!
http://www.trompet.nl/forum/viewtopic.php?t=2342Dit lijkt natuurljik wel leuk, maar is niet realistisch. Als je aan mij iets vraagt over problemen en oplossingen dan zul je waarschijnlijk steeds iets te horen krijgen over Callet of Civiletti. Anderen komen met BE en anderen met Gordon, clarke, Arban etc etc.
Moeten we dan ook niet een aparte topic maken voor deze beste mensen?
Ik begrijp je wel en je hebt zelfs wel gelijk, maar nu lijken alle discussies op de een of andere manier uit te komen op BE (en wie daarover begint laat ik even in het midden)
Als het woord BE valt hapt Ko wel meteen toe! Logisch, hij weet er veel van en wil die kennis graag uitdragen! Vind ik een heel mooi streven!
Alleen staan er nu in verschillende topics flarden van die kennis en daardoor wordt het onoverzichtelijk!
Ook ik vind die discussies best interessant, vandaar dat ik een centrale plaats voorstelde waar iedere purist (zoals Marnix ze noemt) zich kan uitleven!
Het was niet bedoeld om Ko of wie dan ook af te vallen!
Ik kan zeker nog een hoop van ze leren!