Dat komt door die stijgende lijn. Elke keer als ik bij Hub kom zijn ze weer beter. Dus beter geschikt voor mijn genre. En ik wil toch steeds de beste hebben, dus daarom wissel ik steeds. Daarnaast heb ik ook overleg met Hub om dingen te verbeteren of veranderen. Hub is op zich nog niet zo lang bezig voor de lichte muziek trompettisten maar gaat met sprongen vooruit.
De kwaliteit van Hub's toeters blijkt wel uit zijn steeds groter wordende klantenkring. Er zijn inmiddels heel wat profs die op zijn toeters spelen, en daar komen er wekelijks nieuwe bij in binnen en buitenland. In Nederland zijn dat bijv. Peter Masseurs, Ack van Rooijen, Charlie Green etc. In het buitenland de Findleys, Charley Davis etc. toch niet de minsten...
Gisteren was er weer een fantastische Duitse leadtrompettist bij hem. Jan Oosthof heeft er ook 1 op zicht (B2) en klonk er erg goed op weet ik uit eigen ervaring.
Hub heeft nu weer de B4 een stuk verbeterd volgens zijn zeggen.Deze komt het dichtst in de buurt qua bouw als mij Bach Mt.Vernon dus ik ben benieuwd of ie net zo goed is als Hub denkt dat ie is...
Daarnaast test ik sowieso veel voor Hub maar ook ander merken. Ik schrijf er nu ook artikels over voor de Sonic. Het is een soort hobby van me.