Yup, ik heb het ook weer overleefd Alleen bij de laatste lage c kreeg ik toch wat last van zenuwen, heel raar eigenlijk, want daarvoor helemaal niet, zal wel deels opluchting zijn dat het goed ging en daardoor vermindering van de concentratie.
Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51 Berichten: 809 Woonplaats: Maastricht
Als de gemiddelde trompettist evenveel fouten zou maken als typfouten in die krant dan zou ik het schandalig vinden. Dat vind ik veel storender als 2 noten in de taptoe niet raken.
4 mei was ik ook aan de beurt. De last post wel te verstaan. Ik verpeste de eerste noot door te hoog in te zetten. (Daarvoor eerst een uur es-cornet gespeeld en buiten lekker koud geworden...(smoesjes, weet ik)) Maar voor de rest ging het best goed. Ik moet wel zeggen dat ik er nog nooit zo veel moeite voor heb moeten doen om een paar noten uit mijn hoofd te leren. Een "gewoon" melodietje zit er zo in en zo'n lastpost heb ik toch zeker zo'n 20 keer moeten oefenen. Maar voor de eerste keer ben ik niet ontevreden.
Ik vroeg me af wie dit jaar op de Dam moest blazen, ik heb er helaas niet aan gedacht om de videorecorder in te stellen.
Was het Friso Valkema?
Wie het weet mag het zeggen!
Geregistreerd: 26 mei 2003 15:32 Berichten: 249 Woonplaats: Bilthoven
Ik moest ook dit jaar weer. Helaas niet het taptoesignaal maar een ander stuk dat speciaal voor de herdenking in onze gemeente door Rob Goorhuis is gecomponeerd. Is een stuk voor twee trompetten. Stelt niks voor en ging dus ook foutloos.
Trompetetter schreef:
Ik vroeg me af wie dit jaar op de Dam moest blazen, ik heb er helaas niet aan gedacht om de videorecorder in te stellen. Was het Friso Valkema? Wie het weet mag het zeggen!
ik heb uit min of meer betrouwbare bron begrepen dat het inderdaad Friso Valkema was
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen