Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
nielsmarchal schreef:
spelen kan die wel, theorie?? ooooohhhhh, waaruit bestaat een verminderd septiemacc. thomas?? oooohhhhhhhhhh, vergeet niet je I IV V I cadens en je melodisch dictee..............
Als dat alles was... is het nog vrij simpel allemaal
Ja ik weet het, ik ben afgestudeerd trompet, maar heb minstens zo veel uur in theorie moeten stoppen Heb vandaag tentamen theorie gehad voor directie......Toch zeker ook wel pittig, niet moeilijk veel..............
Echt Thomas, ik zou maar heeeeeeeeeeeel hard gaan leren voor je theorie. Ze zeggen veel over mijn blonde haren, maar mijn theorie kennis is beter dan die van jou....... dus als de sodemieter opschieten nu!
_________________ Laat dat onderschrift maar zitten...
Geregistreerd: 16 dec 2001 21:33 Berichten: 253 Woonplaats: Amsterdam
evanderzee schreef:
Echt Thomas, ik zou maar heeeeeeeeeeeel hard gaan leren voor je theorie. Ze zeggen veel over mijn blonde haren, maar mijn theorie kennis is beter dan die van jou....... dus als de sodemieter opschieten nu!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen