Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Trumpetthomas
|
Berichttitel: Geplaatst: 01 jun 2005 22:32 |
|
Geregistreerd: 16 dec 2001 21:33 Berichten: 253 Woonplaats: Amsterdam
|
mi trompeta schreef: Tja, maar dan zou je ook verplicht geen stukken meer moeten voorschrijven met contrafagotten, contrabastrombones, piccolotrompetten en dat soort zooi... (Bijna) geen enkele vereniging heeft de beschikking over dat soort spullen. En het feit dat ze Jorgen van Rijen hebben gevraagd... echt belachelijk, dat noem ik pas ECHT oneerlijke concurrentie, het is gewoon feit dat waarschijnlijk geen enkele andere deelnemende trombonist daar tegenop kan... 
Even voor de duidelijkheid, hij gaat soleren, niet op 1e meedoen.
_________________ just play every day!!!!!

|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 01 jun 2005 23:38 |
|
 |
| Moderator |
|
nielsmarchal schreef: nou daar ben ik dan weer met m'n grote bek  , werd net gebeld en ga meespelen met DSS aarlanderveen, olv Danny Oosterman Toch nog spelen op WMC.............. 
ja, mij wilden ze niet echt betalen, maar ze hebben dus ingezien dat ze maar beter wel kunnen dokken.... Suffe club
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nielsmarchal
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 jun 2005 00:41 |
|
Geregistreerd: 23 okt 2002 14:54 Berichten: 328 Woonplaats: Heerhugowaard
|
|
goede prijs, maar die blijft voor prive, ik ga es spelen, maar neem m'n bes ook mee............
_________________ HvL 5
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
A3aan
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 jun 2005 09:01 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46 Berichten: 764 Woonplaats: Utrecht
|
|
Goh, dat heeft dan een tijdje geduurd zeg!! Ze hebben mij in februari al gebeld...ik kon niet...
Hee Niels, veel plezier en succes....es spelen is altijd leuk!!
Welke stukken gaan jullie doen?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
bartjefrit
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 jun 2005 09:36 |
|
Geregistreerd: 09 okt 2001 13:08 Berichten: 1053 Woonplaats: Stein
|
Jan H schreef: bartjefrit schreef: We hebben het er nu toch over: ben benieuwd in hoeveel orkesten we Renato Meli gaan tegenkomen op euphonium  Renato is normaal gezien vast lid bij ons (hij is getrouwd met onze tenor saxofoniste  ), maar hij kan niet meedoen op 15 juli omdat hij een verplichte opdracht heeft met de marinierskapel (vlootdagen of zoiets?). Ook op de 17de juli moet hij de ganse dag met de mariniers op pad. Ik weet niet of hij voor de rest nog ergens toegezegd heeft...
Mag je bijzonder blij mee zijn dat Renato bij jullie lid is 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
bartjefrit
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 jun 2005 09:37 |
|
Geregistreerd: 09 okt 2001 13:08 Berichten: 1053 Woonplaats: Stein
|
Trumpetthomas schreef: mi trompeta schreef: Tja, maar dan zou je ook verplicht geen stukken meer moeten voorschrijven met contrafagotten, contrabastrombones, piccolotrompetten en dat soort zooi... (Bijna) geen enkele vereniging heeft de beschikking over dat soort spullen. En het feit dat ze Jorgen van Rijen hebben gevraagd... echt belachelijk, dat noem ik pas ECHT oneerlijke concurrentie, het is gewoon feit dat waarschijnlijk geen enkele andere deelnemende trombonist daar tegenop kan...  Even voor de duidelijkheid, hij gaat soleren, niet op 1e meedoen.
Oke, dat verandert het verhaal wel!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Jan H
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 jun 2005 11:11 |
|
Geregistreerd: 31 mei 2005 05:36 Berichten: 321 Woonplaats: Achel, Limburg (B)
|
bartjefrit schreef: Mag je bijzonder blij mee zijn dat Renato bij jullie lid is 
Dat zijn we zeker! Hij heeft het natuurlijk heel druk (met de mariniers en zo), en kan dus niet altijd op de repetities aanwezig zijn, maar als hij er is is het wel genieten! Maar onze andere euphoniums mogen er ook wel zijn hoor
Misschien een leuk verhaaltje: Renato leerde zijn huidige vrouw (onze tenorsaxofoniste) kennen tijdens het vorige WMC, toen hij bij ons als invaller meedeed. Sindsdien is hij dus "blijven plakken".
Misschien moeten we dat eens vaker proberen, onze vrouwelijke (of mannelijke, ik wil niet discrimineren natuurlijk) muzikanten "uithuwelijken" aan topsolisten 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
trumpetvos
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 jun 2005 11:28 |
|
|
Als die dan samen ook nog kinderen krijgen zullen ze die wel tot de absolute top gaan behoren, de Einsteins in de muziek.
Zo ben je gelijk voor de toekomst ook weer verzekerd, want wie de jeugd heef,t heeft de toekomst 
|
|
| Omhoog |
|
 |