bartjefrit schreef:
Jan H schreef:
In 1997 speelde Ivan Meylemans met het Kempisch Jeugdfanfare Orkest mee (net als Benny Wiame trouwens). Ik denk wel dat Ivan ook een heel aantal jaren vast lid geweest is van het KJFO, voordat hij beroeps werd.
We hebben het er nu toch over: ben benieuwd in hoeveel orkesten we Renato Meli gaan tegenkomen op euphonium

Een andere om in de gaten te houden is Joost Smeets, Bassist, van Thorn, de kans is zeer groot dat die bij tal van verenigingen zijn steentje moet bijdragen.
Heel goede bassist, kan af en toe wel serieus hard toeten, maar een dure vogel, te duur naar mijn mening, maar ja als ze het willen betalen.
Renato Meli, zeer bescheiden en een heel symphatieke kerel.
Zeer goede tuba-speler, persoonlijk hoor ik hem veel liever spelen als Stef Phillaert, de Belgen geven over het algemeen de voorkeur aan Stef, maar qua toon en vooral muzikaliteit (en dat is het allerbelangrijkste) kan Stef niet aan Renato tippen.
Qua noten per minuut moet Renato het afleggen, maar dat interesseert mij totaal niet, maar velen trappen daar wel in.
Die twee artiesten hebben ook al eens als solist opgetreden, Stef was soms amper te horen, Renato daarentegen. Bepaalde BB-mannen beweren dat hij enorm hard kan spelen, zal wel zijn, maar als solist hoorde ge hem toen niet.