Ik begrijp het nog steeds niet helemaal.... Jij hebt een trompetklas met 2 personen. En moeten die dan een scriptie maken en hebben zij dat niet gedaan? of moeten zij uitzoeken waar zo'n scriptie aan moet voldoen en hebben ze dat niet gedaan?
In ieder geval heb ik geen scriptie, maar als ik nou weet wat jij moet weten, kan ik misschien wat tips geven
Nou, het zit zo:
De trompetklas bij mij op het conservatorium bestaat uit maar liefst 2 mensen. We mochten voor methodiek samen een scriptie maken, en mijn medestudent zou onder andere het onderdeel leerplan maken. Hij gaat naar een ander conservatorium en heeft verder helemaal niks aan methodiek gedaan. Nou moet ik een herkansing doen voor methodiek over onder andere het onderdeel leerplan. Ik kan aan hem niks vragen hierover, dus hoop ik dat er hier mensen zijn die me een beetje op weg kunnen helpen verder........
Ja, er waren er dit jaar 4, maar er zijn er 2 meegegaan met Theo Wolters, omdat die weggaat bij ons, en 1 gaat naar a'dam. Er komt er komend jaar 1 bij. Dan geven Raymond Viervermanns en Radko Berka nog les hierzo...
misschien kun je eens bij een muziekschool informeren over welke eisen aan een docent en leerling gesteld worden. als zij jou niet kunnen helpen dan zou ik toch maar eens vragen wat jou docenten precies in zo'n verslag willen hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen