trompet.nl > forum > Toon onderwerp - spelend marcheren
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 01:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jun 2005 21:49 

hahahaha

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jun 2005 13:54 

Hahahahahaha, en bedankt dehaan :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jun 2005 16:48 

Oh, jongens.....
Knap Niels dat je dat al zo goed kan zien vanuit de verte....
Ik speel heel soepel normaal... echt non-pressure ( :roll: )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2005 12:35 

Wat de grap is van het lopend spelen is dat je je lichaam in de twee gedeeltes moet zien. Hetgene wat loopt(Je benen) en het gene wat speelt(je bovenlichaam) Je kan door middel van de verschillend steps(Het beste is hak neerzetten en dan doorrollen) al veel trillingen oplossen. En je kan dit gewoon zelf proberen loop maar gewoon in je achtertuin en speel lange noten. Daar aan kan je heel goed horen of je iets verbetert.
Ik speel zelf bij Beatrix'. Maar ik speel ook bij een fanfare waar we ook marsen. En hier heb ik er ook gewoon problemen mee. Want vaak loopt iedereen daar een beetje los. En bij een club als Beatrix' loopt iedereen strak en is het dus veel makkelijker om dit soort technieken te gebruiken. Als je dat bij een fanfare doet staat iedereen je raar aan te staren. Dit is natuurlijk op te lossen door iedereen die techniek aan te leren.

Gr. Chris

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2005 12:54 

Chris_Sop schreef:
Wat de grap is van het lopend spelen is dat je je lichaam in de twee gedeeltes moet zien. Hetgene wat loopt(Je benen) en het gene wat speelt(je bovenlichaam) Je kan door middel van de verschillend steps(Het beste is hak neerzetten en dan doorrollen) al veel trillingen oplossen. En je kan dit gewoon zelf proberen loop maar gewoon in je achtertuin en speel lange noten. Daar aan kan je heel goed horen of je iets verbetert.
Ik speel zelf bij Beatrix'. Maar ik speel ook bij een fanfare waar we ook marsen. En hier heb ik er ook gewoon problemen mee. Want vaak loopt iedereen daar een beetje los. En bij een club als Beatrix' loopt iedereen strak en is het dus veel makkelijker om dit soort technieken te gebruiken. Als je dat bij een fanfare doet staat iedereen je raar aan te staren. Dit is natuurlijk op te lossen door iedereen die techniek aan te leren.

Gr. Chris

Dat is bij ons dus wel een beetje het probleem. Lang niet iedereen loopt een roll-step en diegene die dat wel doen (of iig proberen) worden een beetje raar aangekeken. Het veranderd wel langzaam de goede kant op.

Olaf

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur