Geregistreerd: 28 dec 2001 22:21 Berichten: 40 Woonplaats: omg. amersfoort
Wij sluiten dit jaar voor het eerst af met een intern solisten festival. Er zijn erg veel aanmeldingen ik ben benieuwd hoe het worden gaat. Zo blijft iedereen in elk geval tot het einde van het seizoen oefenen Zaterdag sluiten we dan nog af met boerengolf en een bbq geloof ik.
Concertje afgelopen zaterdag in Hilversum, en voor de rest heel veel cds verkopen...
serieus? waar was dat? in het centrum tijdens Hilversum Alive?
Vast wel! Ik heb van vrienden gehoord dat er op de Groest een salsaband speelde met een geweldige trompettist! Dat moet de band van Tobias geweest zijn! Dan weet hij ook vast wel wie de trompettist was!
op de kerkbrink speelde Loet van der Lee met swinging Unlimited. Ik geloof dat ons Loetje niet altijd helemaal tevreden was zo aan zijn gezicht te beoordelen
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
Wij sluiten dit jaar voor het eerst af met een intern solisten festival. Er zijn erg veel aanmeldingen ik ben benieuwd hoe het worden gaat. Zo blijft iedereen in elk geval tot het einde van het seizoen oefenen Zaterdag sluiten we dan nog af met boerengolf en een bbq geloof ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen